tigern1984 Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 The getaway! Snakker vi automatkasse eller? http://www.dagbladet.no/2009/06/01/nyheter/innenriks/biljakt/6497640/
Olelink Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Men hva er dette, biljakten inkluderte en bmw UTEN at det blir nevnt i overskriften eller teksten Dette må vel sies å være ett skritt i riktig rettning
EirikL Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Hehe, tipper denne karen vil holde politiet i arbeid i årene fremover
bmwkizn Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 hehe..de ville vel bare ut å kjøre stil de også er ikke alle som klarer å vente til de er 18 med å kjøre BMW hehe
Kobar Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Men hva er dette, biljakten inkluderte en bmw UTEN at det blir nevnt i overskriften eller teksten Dette må vel sies å være ett skritt i riktig rettning men så er det jo ett stoort bilde tatt rett i fronten! så det skal godt gjøres å se at dette ikke er en BMW! journalisten har nok kompansert bilde med tekst med vilje
wagon Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Fra VG: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... tid=544013
lloydsb Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 hehe, var ikke så galt.. Er AUDA(audi) de er hissige på nå haha
Mexos Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Er alt for mange foreldre der ute som ikke gjør en god nok oppdragelse av ungene sine. Derfor skjer det slike ting. Håper ungene lærer at dette.
ErikS Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Er alt for mange foreldre der ute som ikke gjør en god nok oppdragelse av ungene sine. Derfor skjer det slike ting. Håper ungene lærer at dette. +1
Fredrik 90 Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 The getaway! Snakker vi automatkasse eller? http://www.dagbladet.no/2009/06/01/nyheter/innenriks/biljakt/6497640/ Tviler på dette, så jo ut som en typisk "råner" bil dette. Forøvrig så er da ikke manuell gir noen hindring. Ratta rundt med manuell jeg når jeg var 11 år, det var heller avstanden til pedalene som var problemet men det gikk. Jeg tror i grunnen det er helt normalt at ungdom under 18 som ”disponerer” bil tar seg noen turer i ny og ne, det er bare det at man legger ikke merke til det så lenge de ikke blir tatt. Fetteren min er 17 og har E36 320I, han er stadig ute og lufter bilen mens foreldrene er bortreist. Dette er jo selvfølgelig veldig dumt med tanke på hvis noe skulle skje.
Ellingsen B. Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Ikke alltid det spiller noen rolle. Unge gutter blir nok ekstremt fristet til dette.. Tenker på meg selv før jeg fikk lappen. Satt meg i førersetet i BMWn til fattern hver gang jeg hadde mulighet.. brom brom
///MoePower Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Drev selv på å raste rundt på traktorveier og jorder når jeg var 12 år gammel med en manuell liten bil jeg hadde fått av slektninger, riktignok på privat eiendom og under kontrollerte former. Jeg vil påstå det blir litt galt av politiet å forfølge en bil som gjentatte ganger nekter å stoppe. Hadde de latt være så hadde kanskje guttungen kjørt roligere og etter egen evne så alle hadde kommet seg helskinnet hjem etter kjøreturen. Når politiet derimot begynner å forfølge dem stresser det opp adrenalinet og frykten for å få utsettelse for sjåføren, noe som fører til økte hastigheter og dristig kjøring langt over egen evne, det kunne endt riktig galt på grunn av dette. Politiet burde i enkelte situasjoner forstå når nok er nok og gi seg før de forverrer situasjonen og risikerer å forårsake enda større skader. Riktignok er det ikke sikkert politiet visste sjåføren var så ung og hvis de lot være å følge enhver som stikker av så ville tilslutt alle stukket av. Men hvem ville ikke tenkt at å prøve å stikke av ville være det riktige valget i den alderen når man likevel "ikke har noe å miste"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå