Gå til innhold

E91 325DAT facelift 2009-modell

Share

Anbefalte innlegg

Lager en tråd om min fars nye bil. Har hatt bilen siden 10. oktober 2008. Er visst den første registrerte 6-sylindrete E91 facelift i Norge :D

Er vel ikke så mye planer som pappa har for bilen selv om den fortjener noen større felger og senk, men forskjell på 50-åringer og ungdommer :lol:

P1011385copy.jpg

P1011380copy.jpg

Noen interiørbilder fra da vi hentet bilen

P1010111.jpg

P1010112.jpg

P1010110.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den spacegrå?

:wink:

Veldig riktig motor, litt usikker på grått skinn, ikke spesielt stor fan av det, men facelift E91 har blitt en lekker bil, spesielt er interiøret kanon nå kontra min tidligre 06 model E90, stor forskjell.

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tunamgu: Takk for tipset :) Kan jo foreslå det for han, men vet ikke om han er interessert.

Ron Jeremy: Ja, er spacegrey. Var usikker på interiørfargen da den ble bestilt, men det er veldig mye finere på ordentlig enn det ser ut som på bildene :) Er liksom ikke så grått som man ofte ser i mange biler. Jeg føler mer at det er lyst skinn når jeg kjører.

|Andreas|: Tusen takk :) Liker den selv også ;)

Gunnar: Tusen takk :) Nye panseret gjør at den ser mer agressiv ut.

Takk for tipset angående bildet, vet det forsåvidt, men er litt vanskelig med et kompaktkamera også kommer bilen i ganske god hastighet på det bildet der. Og jeg hadde sekvensbilder. Så ikke veldig godt p.g.a. sollyset heller. Har veldig lyst på et digitalt speilrefleks kamera :) Lære å ta ordentlige bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er forskjellene interiørmessig pre og post facelift egentlig? noen som har noen sammenligningsbilder?

Veldig små vil jeg si. Ny lysbryter og start/stopp knapp og ny iDrive 2. gen. Nye farger og finisher på interiør og lister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koppholder he he

Akkurat det er optionalt og kommer med oppbevaringspakken...

:roll:

De bildet du viser er fra en 07, husk at E90 kom i 05.

Det er ikke den største forskjellen fra 07 til 09, men 05-06 modellen, ser betydelig simplere ut ifht finishen kontra faceliften, og forsåvidt også noe ifht 07 modellen.

I mine øyne er forskjellen stor, ikke kanskje mtp kun det visuelle, men detaljene er simplere og enklere, og det er jo slike ting som hvertfall jeg setter pris på i en BMW.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er forskjellene interiørmessig pre og post facelift egentlig? noen som har noen sammenligningsbilder?

Veldig små vil jeg si. Ny lysbryter og start/stopp knapp og ny iDrive 2. gen. Nye farger og finisher på interiør og lister.

E.H.D nå må du henge med i timen, det er en liten alu linje midt på koppholderne. VESENTLIG oppgradering. hehe

PS, har du kjøpt noe felg polish enda? Det verker for min del så eventuelt kan jeg kjøpe alene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E.H.D nå må du henge med i timen, det er en liten alu linje midt på koppholderne. VESENTLIG oppgradering. hehe

PS, har du kjøpt noe felg polish enda? Det verker for min del så eventuelt kan jeg kjøpe alene!!

Haha, visste jo om den listen :P .

Og når det gjelder felg voks, så har jeg fremdeles mye igjen og ikke planer om noen snarlig bestilling. Mitt tips til deg er jo kanskje å bestille noe Swissvax Autobahn felgvoks fra www.swissvax.no Har ikke prøvd den selv, men alle skryter av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...