Simmelim Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Jeg ble tatt i 136 i 90 sone motorvei. Der mister man lappen i 131. Fikk 5 mnd og 10000 i bot. Så han må vel enten sone eller betale endel mer enn meg i bot
Eksos Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Aaah, kjedelige saker dette her, den Audi A4'n er vell temmelig beryktet for å vere skummel.. På vei til gatebil det her eller?
H_c Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 be ham kjøpe seg en toyota corolla, alltid bruke sele og bliklys og ikke si det til en sjel og kjør som en prest i et år.
jojr Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 I norge kan man få både bot og fengsel noe mange mener ikke skal kunne gå an da dette er 2 straffer på samme brudd. Jeg fikk 14 dager fengsel og 7000,- jeg ble stoppet i 140 i 90 sone. Inndraging av førerkort har de som regel ganske faste rutiner på, men bot og fengselstraff varierer veldig fra politidistrikt til politidistrikt.
Inline six Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Jeg ble målt til et gjennomsnitt på 144km/t i en 80 sone. Straffen ble 15 måneder uten lappen og 18 dager pallespikring, dog ingen bot. Så tror ikke dette tilfellet vil gi noe mindre en 15 måneder viss det var en 80 sone.
Mexos Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 I norge kan man få både bot og fengsel noe mange mener ikke skal kunne gå an da dette er 2 straffer på samme brudd.Jeg fikk 14 dager fengsel og 7000,- jeg ble stoppet i 140 i 90 sone. Inndraging av førerkort har de som regel ganske faste rutiner på, men bot og fengselstraff varierer veldig fra politidistrikt til politidistrikt. Kan man ikke velge å sone 12 dager ekstra og ikke betale boten? Boten er vel en måte å kjøpe seg unna fengselstraff.
Øyvind L. Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Blir man målt til 50kmt over fartsgrensen så må man inn å spikre paller. 49,9 kmt og du slipper med bot og uten lappen en god stund
Gunnar Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Kan man ikke velge å sone 12 dager ekstra og ikke betale boten? Boten er vel en måte å kjøpe seg unna fengselstraff. Nei. Det fungerer ikke slik. De går til kemneren før du får sitte i buret, for å si det sånn. Dvs. lønnstrekk osv. Eneste muligheten er hvis du har så lite inntekt at du kun har det man har krav på for å leve i Norge. Forøvrig, til trådstarter, botens størrelse bestemmes også mye av inntekt, så det spørs jo litt hva han driver med. Syns det er mange her som har vært heldige med tanke på bøtestørrelsene, for GROVE fartsovertredelser.
Arotished Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Kan vel konkludere med at det er beste å holde fartsgrensene så slipper man å regne å tenke på bot eller fengselstraff
Gunnar Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Kan vel konkludere med at det er beste å holde fartsgrensene så slipper man å regne å tenke på bot eller fengselstraff Antar det er derfor du har E39 M5? Utnytte fartsgrensene best mulig ved å være kjappest mulig oppe i tillatt fart?
Arimanni Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Vennine av meg vart tatt i 140 eit eller anna i 80 sona, ho fekk 2 veker fengsel og 10 k i bot, som ho slapp ettersom ho var student. Og mistet retten til å føre bil i 1.5 år trur eg det var.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå