skrape Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Hadde tidligere en liten prosjektråd til coupeen, men tror den passer best i en bildetråd. Litt kort om bilen: Modell: E36 coupe Type: 318iS Motor: M42 Farge: Bostongrønn (275) Produksjonsdato: 1995-01-27 Km: ca. 220 000 Kommer flere bilder ikveld..måtte plutselig på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 Da kommer det noen bilder til..prøvde meg for første gang med speilreflekskamera, så er ikke noe spesielt bra bilder. Er åpen for ris og ros Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristofferGrøtan Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 pen bil så strøken ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Flott bil som ser meget strøken ut! jeg har 19" Hartge kopi felger tilsalgs på felger og dekk selges! PM om intressert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Nydelig bil, kom med flere bilder av interiør motor osv Så knallfin ut den der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Har asa bbs 18" felger om du er interessert i det? Send pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 Flott bil som ser meget strøken ut! jeg har 19" Hartge kopi felger tilsalgs på felger og dekk selges! PM om intressert. Takker! Litt skeptisk til 19" på e36, men kan jo vær det ser bra ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 Nydelig bil, kom med flere bilder av interiør motor osv Så knallfin ut den der! Takk! Kommer flere bilder etterhvert, må bare pusse ferdig i motorrommet Du har pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 denne så meget strøken ut, blir bra med de planene du har for bilen da, vil tru nye felger gjør susen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Flott bil som ser meget strøken ut! jeg har 19" Hartge kopi felger tilsalgs på felger og dekk selges! PM om intressert. Takker! Litt skeptisk til 19" på e36, men kan jo vær det ser bra ut? personlig litt for stort etter min smak hehe... men fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 Takk Blir nok litt stort ja, men 18" tror jeg kan bli bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 jupp... syntes også visse 18 tommere kan blir for store... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 jada, men har tenkt å ta meg god tid til å finne de rette felgene, som faller i smak hos meg. Så ikke sikkert det kommer nye felger før til neste vår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 19 kan passe på E36, men da må resten av bilen følge opp med "ekstrem" styling osv. Siden du går for original-looken syns jeg du bør gå for 18 eller originale M3 som er 17. Ellers en veldig pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 Du har nok rett i det ja..men hvor kjøper jeg helt nye felger? Noen internettsider/butikker som kan anbefales? Sitter med gs katalogen forran meg, er jo noen fine der..men hadde vært kjekt med flere alternativer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå