Gå til innhold

trenger hjelp, sprekke i blokka. bmw e34

Melicon
 Share

Anbefalte innlegg

på lørdag var jeg sta å hentet bilen, den hadde stått stille i ett par uker. og da merket jeg att det ikke var kjøleveske på bilen og syntes det var ganske mistenkeli att der ikke var det. så dro sta å kjøpte nytt. luftet i 10-15 min og alt var bra, etter en stund so merket jeg att bilen fortsatt ble ganske varmt så da for jeg oppi en bakke og luftet der. men temperaturen nektet å gå ned, så til slutt ga jeg opp og parkerte bilen. tenkte jeg skulle ta det dagen etterpå. og nå på søndag merket jeg att den lak olje som bare det, stor dam under bilen og fant 2 sprekker i blokka. så fylte på ny olje og startet bilen, og startet helt fint, går like fint som før. men når jeg stopper bilen da leker det som bare det, men når den går da leker det bare litt. og forstår ikke hvordan bilen kan gå så fint når det er sprekker i blokka og det leker som en sil. kan si att jeg fylte på kjølevæske igjen og etter jeg stoppet den så var det helt tomt. motoren har oppførst sej ypperli helt til lørdag. synst det er meget rart att bilen går like fint som før etter det er sprekker i blokka osv.

Er snakk om en m50b20 motor =)

Mvh Per-Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...