mistabeen Skrevet Juli 10, 2010 Share Skrevet Juli 10, 2010 ÅÅÅhh for en fin e46 der oppe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistabeen Skrevet Juli 10, 2010 Share Skrevet Juli 10, 2010 Åja det var en e90 der og ja! Hehe ser bra ut dette hansen! Må bare få fjerna de jævla kromlistene og lakkere noen i samme farge som bilen, så blire bræ edit: ei nepe kan du værra sjøl hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 10, 2010 Share Skrevet Juli 10, 2010 Takk for det Kjetil Men er nok en E90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen_ Skrevet Juli 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2010 Det er nok en E90 og ikke E91, Been Fjerner ikke kromen enda gitt. Veit du maser om det, men det skjer ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistabeen Skrevet Juli 10, 2010 Share Skrevet Juli 10, 2010 jammen for svarte krekar jeg veit da det. tidlig på morran! lololololo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistabeen Skrevet Juli 10, 2010 Share Skrevet Juli 10, 2010 Takk for det Kjetil Men er nok en E90 Fått ny tralle du a! Grattis Så jævla grom ut! Må jo visen fram når jeg er i oslo da! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 10, 2010 Share Skrevet Juli 10, 2010 viewtopic.php?f=6&t=151852&start=90 Der er den. Takk Lar seg sikkert gjøre å ta en titt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Skjedd noe her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Veldig flott bil og støken bil Innser at det var M-sport jeg skulle hatt altså, blir aldri feil det! Nå vet jeg ikke om din er Chippa/tuna men 325d er jo en bil som går veldig bra med orginale 197 hk! Men en oppgradering er verd hver krone spør du meg, har selv ca 265 hk og 560 nm i min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen_ Skrevet Desember 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2011 Takk for det Fredrik! M-sport er aldri feil En liten justering av motorstyringa er verdt hver krone ja. Helt enig der de tallene dine ser kjente ut er ca det nivået jeg ligger på og. Sliter noe grønnjævlig med grep om dagen. noen som har prøvd ut diffsperre på disse E90ene enda ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Ikke sett noen her inne med Quaife på E90, men vil da ikke tro 1-serie er så ekstrem mye forskjell. Kan lese tråden her: viewtopic.php?f=1&t=161792&hilit=+quaife Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå