Gå til innhold

Ny film fra verdens beste sjåfør

316
 Share

Anbefalte innlegg

er nok en del prøving, feiling og klipping der. Så er fler i verden som ville klart det samme.

Hehe..ser jo på noen av klippene etter paintballsekvensen at frontruta plutselig har blitt fri for paint igjen ;)

Men fet film og fet bil! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok en del prøving, feiling og klipping der. Så er fler i verden som ville klart det samme.

Hehe..ser jo på noen av klippene etter paintballsekvensen at frontruta plutselig har blitt fri for paint igjen ;)

Malingen er ikke borte :P

Tenkte det først jeg også, men når jeg såg den 2 ganger, så ser jeg svakt flekkene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig å se på, har nok øvd litt på dette ja:D Men favoritten er tiff needell, hans evne til å sitte seg bak rattet på nesten hvilken som helst bil og utnytte bilens potensiale nesten med en gang! Utrolig :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en rå film fra de gutta der! :) Må være verdens diggeste jobb å sitte å perfeksjonere sin egen galskap. Tydlig at den nye Imprezaen er mer lettkjørt enn den forrige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malingen er ikke borte :P

Tenkte det først jeg også, men når jeg såg den 2 ganger, så ser jeg svakt flekkene:)

Ja, sææææærlig! ;) hehe..joda, mulig du har rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...