raaneren91 Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 sykeste mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsby Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 syk bak rattet han fyren der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 vet hva han holder på med han der:) sinnsyk film:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 er nok en del prøving, feiling og klipping der. Så er fler i verden som ville klart det samme. Hehe..ser jo på noen av klippene etter paintballsekvensen at frontruta plutselig har blitt fri for paint igjen Men fet film og fet bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Techni Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Ken Brock er en av de råeste når det gjelder presisjonskjøring. Ikke første filmen han har gjort. Kjørt noen ganger for å sette sammen filmene, men allikavel helt rå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 er nok en del prøving, feiling og klipping der. Så er fler i verden som ville klart det samme. Hehe..ser jo på noen av klippene etter paintballsekvensen at frontruta plutselig har blitt fri for paint igjen Men fet film og fet bil! Malingen er ikke borte Tenkte det først jeg også, men når jeg såg den 2 ganger, så ser jeg svakt flekkene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wodla Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Ken Block er elskverdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 får helt frysninger av kjøringa hans jeg : p helt vill! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Herlig å se på, har nok øvd litt på dette ja:D Men favoritten er tiff needell, hans evne til å sitte seg bak rattet på nesten hvilken som helst bil og utnytte bilens potensiale nesten med en gang! Utrolig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Enda en rå film fra de gutta der! Må være verdens diggeste jobb å sitte å perfeksjonere sin egen galskap. Tydlig at den nye Imprezaen er mer lettkjørt enn den forrige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 er nok en del prøving, feiling og klipping der. Så er fler i verden som ville klart det samme. Stemmer det, men filmen i seg selv var jo relativt bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mingern Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 nesten like god som........på playstation:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 er nok en del prøving, feiling og klipping der. Så er fler i verden som ville klart det samme. Hehe..ser jo på noen av klippene etter paintballsekvensen at frontruta plutselig har blitt fri for paint igjen Men fet film og fet bil! Malingen er ikke borte Tenkte det først jeg også, men når jeg såg den 2 ganger, så ser jeg svakt flekkene:) Ja, sææææærlig! hehe..joda, mulig du har rett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå