heltn Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Noen som har planer om bil tur i sommer, rundt i norge eller til utlande? Fortell om hvor, og hvilken bil du skal bruke. Kan bli noen artige historier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Vet ikke om det blir ei så satans artig historie =p Men jeg og frøkna tenkte å ta biltur til danmark, legoland, kattegatsenteret og litt småsnacks med unga hennes. Bilen tør jeg nesten ikke si hva er engang =p.... 2001 mod Renault Laguna... 1,6.... stasjonsvogn =p Får håpe den holder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 hehe, bilen var da noe for seg selv;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Helt klart =p Men blir vanskelig å få kjæring, unger, ratt bikkje og bagasje en E30 2 dørs^^ hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Regner med at jeg skal ta meg en tur nedover til Sverige og hamstre alkohol, ser ikke bort ifra at det blir noen bildeler med på veien opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Her blir det 2/3 august avreise fra tromsø rettning Luleå med bmw`en og campingvogn... Med muligheten før en dagstur litt lenger sør, bare får å titte morro å kjøre på svenske veier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 I ettermiddag så kjører jeg å en kompis med min e30 320i cab sørover,for å kansje bytte bilen i en e36.Er vel ikke lange turen. Vi kjører fra Trondheim ikveld.å har avtalt å møte de med e36,n på Koppang blir spennende å se om det blir bytte eller ikke Regner med det kommer noen bilder av bilene etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 I ettermiddag så kjører jeg å en kompis med min e30 320i cab sørover,for å kansje bytte bilen i en e36.Er vel ikke lange turen. Vi kjører fra Trondheim ikveld.å har avtalt å møte de med e36,n på Koppang blir spennende å se om det blir bytte eller ikke Regner med det kommer noen bilder av bilene etterhvert Hvilken E36 er det snakk om? (= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Kjører 27. mai etter jobb til Kristiansand for å tilbringe noen dager på hytten til en kamerat, før vi kjører videre til Oslo for å ta en tur med Kiel-fergen og deretter helgen i min svigerfars leilighet i Oslo før vi kjører hjem igjen. Har også 2 uker på lur som skal tilbringes i sydligere strøk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 blir kanskje en biltur til Skagen i danmark i sommer med bimmern:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Blir en tur over Haukeli til Bergen med en kamerat i BMW-en, regner jeg med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gregus Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Jeg og en kamerat skal kjøre Europa i 330en. Planen er i utgangspunktet å dra innom nederland, belgia, frankrike, sveits, østerrike, italia og tyskland. Tror det kan bli bra! Ellers blir det nok en tur til Nord-Norge også, så bilen ruller nok noen km i løpet av sommeren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 e36 320 touring og e36 318is på tur til Gatebil Våler i juli fra Bergen. En tur innom Sverige er også planen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arotished Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 her er min kjøreløype ifra 4 til 10 Juli Stavanger-Oslo-Hamar-Oslo-Sverige-Danmark-Tyskland-Danmark-Kristiansand-Oslo-Stavanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Kjørte en tur på butikken i sted med E30'en Sorry, klarte ikke å dy meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå