///Mysild Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 jepp...omo color, hvis du skulle lurer på det gjerne bruk hard flekk/stor flekk etc programmet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 takk for svar da skal de få kjørt seg i vaskemaskinen litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Kan poleringsputene fra Scandishine brukes på Biltema sin poleringsmaskin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Kan poleringsputene fra Scandishine brukes på Biltema sin poleringsmaskin? ja de kan det, jeg bruker mine på den 2 hoders poleringsmaskinen fra biltema i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Takk for svar! Hvordan er putene til Scanishine kontra de som følger med på Biltemamaskinen? De koster en del mer. Er de verdt det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 putene er vel de som gjør hele jobben egentlig dårlige puter = mindre bra arbeid men selfølgelig, du kan jo kjøpe de til biltema, og polere i vei, men jeg fant ut av at disse var bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Problemet med putene fra Biltema er jo at da har du en type pute, som skal brukes til "alt". Normalt har du jo en pute for finish, en for polishing og en for cutting (og mange innimellom her), og hos Biltema får du bare med deg en. For at ikke resultatene skal bli for ille har men jo fått en pute som ikke tar så mye, derfor anbefales det å kjøpe noen flere puter. De som følger med fungerer heller ikke særlig lenge da hvertfall mine gikk litt i oppløsning etter noen vask. Nå fungerer de fint som svamper til å påføre dekkfornyer hehe vask 60 grader hehe... kan brukes i mange år slik som man vasker tøy? med vaske pulver og tøymykner? takk for svar i hvertfall Bare husk å aldri vaske microfiber med tøymykner. Da mister de helt evnen til å ta til seg vann og lignende, så ikke lengre fine microfiber hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Eg kjøpte ein slik hos MEKK http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=14094779 Betalte vel 400 kr for den .. Funka fjell den. Er produkta og putene som teller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Nja, der er jeg ikke helt enig. De dyrere maskinene holder det gitte turtallet uansett belastning. Det gjør ikke en slik billig maskin. Forøvrig er det vel stortsett kun holdbarheten/kvaliteten som kan variere. For en amatør som polerer 2-4 ganger i året spiller vel ikke det den største rollen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Eg kjøpte ein slik hos MEKK http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=14094779Betalte vel 400 kr for den .. Funka fjell den. Er produkta og putene som teller. Jeg kjøpte også en slik hos mekk, på tilbud til 199.- for et par år siden, å den brukes kun til å tørke pad'ene etter vask. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Eg kjøpte ein slik hos MEKK http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=14094779Betalte vel 400 kr for den .. Funka fjell den. Er produkta og putene som teller. Jeg kjøpte også en slik hos mekk, på tilbud til 199.- for et par år siden, å den brukes kun til å tørke pad'ene etter vask. haha... jeg bruker den faktisk til cutting da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 Eg kjøpte ein slik hos MEKK http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=14094779Betalte vel 400 kr for den .. Funka fjell den. Er produkta og putene som teller. Jeg kjøpte også en slik hos mekk, på tilbud til 199.- for et par år siden, å den brukes kun til å tørke pad'ene etter vask. haha... jeg bruker den faktisk til cutting da... Må si den funka bra eg. Sef er det ikkje topp kvelitet , men resultatet bilr mange ganger bedre ein for hand !! Med gode peds så virker den godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 vask 60 grader hehe... kan brukes i mange år slik som man vasker tøy? med vaske pulver og tøymykner? takk for svar i hvertfall Bare husk å aldri vaske microfiber med tøymykner. Da mister de helt evnen til å ta til seg vann og lignende, så ikke lengre fine microfiber hehe noooo to late :/ da må jeg skaffe meg nye microfiber kluter da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 jeg skrev omo color hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 jeg skrev omo color hehe var ikke så ille var bare 2 kluter som gikk tapt vasket padene med omo colour uten tøymykner så de er vel like fine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå