mr.turbo Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 min er gått 280 000... går som en drøm. alle servicer er fulgt! så lenge den er tatt vare på har det ingenting å si! Du kan kjøpe en som er gått 100 000 å bi myye plaget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXclusive Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 haha.. Kjenner en med Mercedes-benz 300d, 90, som har gått over 1 000 000... DEN ER DET INGEN SOM SLÅR^^ og bilen er i stand som om den skulle gått 250 000... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Jeg hadde en 520i m50 som hadde gått 325.000. Bilen var gulle go, bortsett fra litt slitt fører stol. Lakken var strøken, lite rust osv. Han som kjøpte bilen, sa at det motor rommet, var det mest strøkne han hadde sett, av dem bilene han hadde vært å sett på tiligare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Når du skal handle en såpass gammel bil som E34 begynner å bli hadde jeg sett mer på om selve karosseriet er bra enn hvor langt den har gått. Litt slitedeler må du uansett regne med å bytte ut om du ikke kjøper ny bil(ikke at jeg har noe mer tro på drittbilene som blir solgt i dag, med de har hvertfall garanti). En bil som har gått 300.000km har ofte bytta mange deler du kanskje må bytte selv hvert øyeblikk på en bil som har gått bare halvparten. Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 At den har gått langt betyr at tidligere eiere har vært glad i å kjøre (Se:"freude am fahren" ). Se heller om hvordan den er holdt og servicehistorikk. Hør hvordan motoren går at den ikke høres ut som diesel (når det er bensin Seff). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå