pompel123 Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 Hvordan skal man montere et bodykit på en Bmw e36 96 mod, skal man bruke lim eller skruer. Noen andre som har noen bedre løsninger? Takker for alle svar
bård Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 Hva slags bodykit er det snakk om? Ville aller helst kjøpt noe som brykte de orginale festene til støtfangere. Hjulbuebreddere limes som regel på.
pompel123 Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Skrevet Juni 2, 2009 Jeg vet ikke hvilket merke det er. fikk det billig av en polakk:P hehe f.eks frontfangeren er det med de to festene på sidene som skal skyves inn. men ikke noe mer. samme bak. skjørtene har ikke noe fester med i det hele tatt
///Mysild Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 kjøp deg m-tech helelr... da slipepr ud å styre så himla... bodykit fra en polakk... hørtes ut som noe crap!
pompel123 Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Skrevet Juni 2, 2009 Det tviler jeg ikke på. jeg tar å bolter det fast jeg. samma åssen det ser ut. skal vrakes uansett. må bare se på rumpa til pappa mens han ser på det
S.Arnesen Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 Det tviler jeg ikke på. jeg tar å bolter det fast jeg. samma åssen det ser ut. skal vrakes uansett. må bare se på rumpa til pappa mens han ser på det What?
Lars89 Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 Hvorfor skal du se på rumpa til far din? Men ta bilder av reultatet da!
///Mysild Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 legg ut bilder av fangerne, er i stemning for å kanksje le litt ^^ hehe lars89: du er skitten! vi du ser resultatet av rumpa til faren etter litt skyving *kremt* mente skruing
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå