Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

sjefs effekt :!: gratulerer. tipper den har voksen lyd på full last.

legg ut et par bilder av motor og litt info da vel, har ikke fått med meg hva som er gjort med den jeg :wink:

Skrevet

Å i hælvette, og så på orginale neddreide stempler då, sinnsjukt !! :) rekner med du har eit map til, der effekten er lavere og du skal bruke til vanlig ?

Må berre ta av meg hatten for den målinga der altså !!

Skrevet
Å i hælvette, og så på orginale neddreide stempler då, sinnsjukt !! :) rekner med du har eit map til, der effekten er lavere og du skal bruke til vanlig ?

Må berre ta av meg hatten for den målinga der altså !!

hehe ja er helt rått:) ja kjører den på 1,5 bar nå.. 755 hk 952nm.. tror den funker da oxo :D
Skrevet
slutt tall på bremsing!!! litt mere effekt:) 1,7bar på e85.. 836,3hk og 1045nm!!!! meget fornøyd!!! :D

Hva slags type benk er dette?

husker ikke merke.. rulendelandevei..
Skrevet

Hehe heilt sjefs tall dette her jo gratulerer med en übergrom M20:-)

Hvordan er underspyligs dysene festet? Skal lage det selv ser du 8)

Skrevet
Hehe heilt sjefs tall dette her jo gratulerer med en übergrom M20:-)

Hvordan er underspyligs dysene festet? Skal lage det selv ser du 8)

takk:)di er boret og brosjet i riktig dim og banket nedi med loctite:)
Skrevet

Hvor benka du henn da? Ikke for og være spydig eller frekk men talla virker nesten litt for gode til og være riktig. Er dette omregnet til motor hk? Hvor mye på hjul?Kjører du med org ventiler og u-portet topp?

Skrevet
Hvor benka du henn da? Ikke for og være spydig eller frekk men talla virker nesten litt for gode til og være riktig. Er dette omregnet til motor hk? Hvor mye på hjul?Kjører du med org ventiler og u-portet topp?
ja høres nesten mye ut til å være sant. men skal nok stemme dette.. bremsa den i hamar dyno benk.. 782hk 982nm på hjul. portet topp ja.. ventiler er orginale.. å nesten 9 i komp ca..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...