Gjest Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 Ja din har di verste bitene.Men denne har ikke det. 1045nm på en 2,7 liter på bare 1,7bar er ikke mulig.
Gjest Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=35004 Jeg måtte bare legge ut en link på ppf..
Kristov Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 Det har med type benk å gjøre. Vil tro at dette er en såkalt frittrullende rulle. De er ikke like nøyaktige som de som kan låses på forskjellige turtall og "holde igjen" motoren - typ Rototest og Dynapack. Dette går nok noe grønnjævlig uansett hva den reelle effekten er. Det er ikke værre enn at dere drar med deres egne biler til samme benk og bremser så får vi jo en sammenlikning.
Gjest Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 Ja går no grønnjævlig gjør den helt sikkert. Det var dette jeg prøvde og få frem.
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 Ja går no grønnjævlig gjør den helt sikkert. Det var dette jeg prøvde og få frem. Reelt eller ikkje, prøv no hvertfall å gled deg på andres vegne, og kanskje svar for deg på mine PM, LITT seriøs kan en vel vere...
Gjest Skrevet Juli 8, 2009 Skrevet Juli 8, 2009 Hehe. Jeg vil poengtere att dette ikke var ment som kritik. Men jeg mener att rett skal være rett! Jeg syns bilen din er rå jeg. Og mye effekt har du garantert. Jeg beklager vist du simen tok dette ille opp. Men er det ikke meningen med ett ofentlig forum att man skal diskutere ting? Har vert kjedelig vist det bare har vert innlegg med kometarer som:Rå bil. Rå effekt osv. Jeg skal ikke kverulere mere på dette. Sorry vist noen tok det ille opp.
simen e30 Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Skrevet Juli 9, 2009 Hehe. Jeg vil poengtere att dette ikke var ment som kritik. Men jeg mener att rett skal være rett! Jeg syns bilen din er rå jeg. Og mye effekt har du garantert. Jeg beklager vist du simen tok dette ille opp. Men er det ikke meningen med ett ofentlig forum att man skal diskutere ting? Har vert kjedelig vist det bare har vert innlegg med kometarer som:Rå bil. Rå effekt osv. Jeg skal ikke kverulere mere på dette. Sorry vist noen tok det ille opp. neida jeg tar det ikke ille opp vettu:) hehe syns tallene er veldig høye selv jg.. men syns liksom når benken sier det.. så kan jeg vel si det oxo??eller hvis ikke så er det jo ikke noe vits med effekt tall liksom... men kjører ikke med den effekten på bane.det vil nok ikke holde så veldig lenge tror jeg men 1,5 bar syns jeg burde holde litt lengre:) elle man vet jo alderi hehe..
Kimmit Racing Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 grattis med sjuke tall:-)rådene har mere og gå på
simen e30 Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Skrevet Juli 9, 2009 grattis med sjuke tall:-)rådene har mere og gå på takk takk ja det har de nok tenker jg:) men tenker litt på stempler oxo.. hehe.. men den skal nok få kjørt seg i helgen tenker jeg
oddis Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Da ligger kamera og fotoapparat nylada. Regner med at E30n din sørger for at det batteriet er flatt i morgen kveld. Får satse på at det tørker opp på bana i morgen, så vi får sett hva den virkelig går for!! Har du prøvd den mot Lars sin enda eller? Deres er vel ganske like effektmessig? Ser dere er på plass allerede.. Lars kom i avisa også ser jeg.. :
simen e30 Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Skrevet Juli 10, 2009 jada vi er på plass vettu:) ja håpe det tørker opp litt ja.. er jo ikke akkurat så artig når det er våt nei har ikke gjort det enda.. ble ferdig med bilen på onsdag så har liksom ikke blit tid til det:)
simen e30 Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Skrevet Juli 12, 2009 ja ble bra. bare jeg fikk ferdig bilen:)
rakett Skrevet Juli 12, 2009 Skrevet Juli 12, 2009 så bilen kjørte på lørdag men fikk ikke inntrykk av at du hadde så jævli mye effekt egentlig... Kjørte du på seige dekk eller noe? Syns du røykla mer med 2,7 turboen du hadde ifjor jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå