Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan montere jeg m3 side skjørt på min e36, har ikke kjøpt dem enda men bare lurer, må det montres over di orginale eller noe sånn? for det er jo sånn liten "leppe på forskjermene litt under der hvor den lista skal sitte:S

Skrevet

jeg kan ikke finne noe bolter på di orginale kanalene og jeg skal kjøpe nye front skjermer, og på di er det en "leppe" som skal gå i ett med di orginale kanalene og den er sveiset

Skrevet

Det du har lagt ut bilde av der er ikke sideskjørt. Det er den originale kanalen.

M3 Sideskjørt festes ved å borre hull i kanalen og feste sideskjørtene med medfølgende klips. Anbefaler deg på det sterkeste å kjøpe originale sideskjørt. Kjøpte ST-Import sine og de har ikke god passform + at klipsene knekker når du skal montere de..

Du får med "boresjablonger" som viser hvor du skal bore. Husk å tectylere hullene før du monterer :)

DIY: http://www.geocities.com/e36rulz/M3Side ... stall.html

Skrevet

Skal du montere m3 skjørt på der, så skal ingenting fjærnes fra bildene der, annet en proppene i jekkfestene. Orginale skjørt er å anbefale, da trenger du bare borre hull til klipsa.

Skrevet

hvis jeg kjøper M3 Sideskjørtsett'e fra gsbildeler.no? eller er det samma som dem selger på stinport.no, hørt at gsbildeler er veldig bra og handle ifra

Skrevet

Vet ikke, men ring gs eller koed og hør, de er greie å handle med, si at du vil ha skjørt i plast som festes på samme måte som orginale..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...