Gå til innhold

Min E36 Coupe( SOLGT! )


Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
  • Svar 288
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da blir nok bilen lagt ut for salg om noen dager, nå står den uten eksos annlegg da jeg har bestilt nytt siden det gamle bråker for mye. etter det blir bilen lagt ut for salg. grunnen til dette er at jeg ikke tør bruke denne noe mer på bane, dette er en bil som burde få en eier som kan ta vare på den like godt som meg, og en som har lyst på utstillings bil(sommerbil) bilen han KM 143.000 den har ikke blitt vinterkjørt i norge. jeg har selv løftebukk så har så klart gått over bilen under. den har ikke noe rust på noe karroseri jeg har funnet. bilen kan selvfølgelig vises på bukk om noen vil dette. den er meget hissig til og kun være 323. tenkte meg 135.000 for bilen. men open får bud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som kjører på bane med orginale stoler. Det er ikke ideelt, men det blir jo litt hvor langt du skal ta det. Orginale stoler med 4-punkt kan fungere helt greit det.

Hva tenker du bytte den ut med?

ja kjørt en del med de orginale, men med den lille ræva mi så sitter jeg ikke fast i stolen :-P så har lenge vurdert og kjøpt andre seler for og teste.

tenkte og kjøpe meg igjen en e36 coupe som ikke er fult så pen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte og kjøpe meg igjen en e36 coupe som ikke er fult så pen :wink:

jeg har en til deg ;)

viewtopic.php?f=6&t=161952

skulle nok hatt litt støre motor en 320, med takk for tipset :wink:

Parker 323'n og kjøp en banebil! ;)

skulle gjort det, men siden jeg kjøpte meg leilghet i fjord blir det ikke så mye penger til overs desverre. ellers hadde jeg nok hatt to biler hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...