Gå til innhold

Min E36 Coupe( SOLGT! )


Anbefalte innlegg

  • Svar 288
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Interessant.. :) Jeg henter jeg :D Bor jo ikke langt unna :) Hva tenkte du deg i pris? :) Kantkjørte, skader, originale?

har egentlig ikke helt tenkt noe på pris osv. men må først få testa de nye felgene om de er like bra. så får vi se da. de er ikke orginale tror jeg, får de har ikke den M logen som de orginale skal ha. tror en av de er litt kantkjørt. men dette kan jeg fikse bilder av om jeg skal selge de. ellers er det ikke dekk på dem nå siden jeg har lagt over på Motorsport felga i dag. de er også veldig gode og kjøre med. kjørte jo fra trondheim og hjem uten og merke noe kast eller noe

men skal si fra jeg om de blir til salgs :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble jeg rygga på, heldigvis kjørte jeg ikke BMWen da så takk gud får at jeg ikke ble ferdig med poleringen i går :)

gikk utover opal til mor og far i stede. var ikke min skyld, men siden jeg kjenner han som gjore det godt så hjelper jeg han med og skaffe deler. så da blir det litt opel mekking fremfor BMWen siden foreldrene mine trenger bilen

msymng6v93ojtmx7m0er.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tro meg carl du vil trenge den M50 manifoldet, bytta den, og bilen var noe helt annet!!!

hehe har vurdert det litt ja. men må nesten vente litt med det siden det er andre ting som står på lista mi først :)

Bare skjerm og lykt så tok støyten?

Synd likevel når folk rygger uten å se seg for.

Selv er jeg livredd når jeg kjører på store parkeringsplasser ved kjøpesentre.

ja var heldig vis det, men hadde ikke BMW stått til polering så hadde det vert den kansje :o huff samme her med min. er liv redd får og bli påkjørt ass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det første plass får Orginal bil på BMWCCN Hedemark og oppland klubben :D var mange som hadde møtt opp så hadde ikke regna med det. men da blir det vertfall til at bilen forblir orginal vil jeg tro :wink:

ett dårlig mobil bilde siden jeg da glemte kamerat hjemme.

qzu9oerqxrz0av7ysk8g.jpg

1jml5bkgxjjc97v7mx1c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!

Men er den helt orginal da? :wink:

takker. er ikke alt som er orginalt. eksosen er jo ikke det, men ellers er den jo orginal :wink:

Gratulerer, vel fortjent.

Nydlig bil du har.

Når du e "lei" av den så kan du godt selga den te meg !!

hehe takker. du har da fin bil selv du så da trenger jeg da ikke selge den da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...