Gå til innhold

Min E36 Coupe( SOLGT! )


Anbefalte innlegg

ja ble overaska over det egentlig. var jo den strøkne E30en der også. men han hadde OZ felger så tror de trakk han på det. han som kom på andre hadde en 650 CSL eller hva det heter så skjønner ikke at en E36 kan komme over den. men tror nok det kun var denne gangen det ble premie gitt. men har uansett planer om og holde den orginal. men først og fremst noen slitedeler som skal byttes nå fremover. pluss noen små ting her og der :wink:

blir vel også noen bilder på dere i løpet av uka, blant annet av motor og små detaler. så bare og komme med ønsker av hva dere vil se bilder av :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 288
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det går jo ikke... ;-)

orginal, er at det er brukt bmw-deler, og ikke noesærlig annet...

Og hvor skal du sette grensa med "ikke noe særlig annet"? En orginal bil er en bil som er slik den kom fra fabrikken. Ferdig med det. Har den andre fjærer, da er den modifisert. Er den opplakkert i en litt annen fargenyanse enn orginalt, modifisert da også. Ettermontert tåkelys? Modifisert!

Slitedeler kan jo selvsagt byttes.

Jeg kjører en bil til vanlig som er 100% orginal med unntak av diverse væsker, så det er jo fullt mulig å få til. Mange bilentusiaster vil nok foretrekker å modifisere bilen, men da har man faktisk ikke en orginal bil lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i orginalklassen kan det være tøft å vinne over e30er!

så velfortjent!

Heter ikke E30ccn for ingenting.. Eller var det Bmwccn? Er ikke helt sikker lengre.. :roll:

Problemet med originalbilklassen (for å bare sluttpoengtere) er at dersom det ikke løsnes på "slipset" så spiller det ikke noen rolle til slutt hvor FIN bilen er.. Den som er MEST original vinner likevel.. Og da blir jo alt bare tull. En annen ting er at om du har sett en Original bmw, har du stort sett sett det meste før.. Er jo sjeldent noe nytt og spennende. Å "kle" podiet med originale E30 M3'er blir derfor også helt feil i mine øyne med mindre det er "tidsepoke-inndeling" (noe som forøvrig er det ENESTE rette). Det må tillates slingringsmonn på utstillingene der man aksepterer enkelte forandringer, ellers vil m-tech bilene med "noko attåt" aldri nå opp i verken original eller modifisert klassen. De blir liggende midt i mellom, og blandt flere her inne går jo ofte m-tech bilene "med noko attåt" for å være de aller fineste, ref feks: ///Mysild sin.. Blandt alt tullsnakket i tråden hans finner man utrolig mye skryt, men jeg er redd den kanskje ikke når opp, da det er utrolig mange som ligger hakket "vassere" modifisert og som har større showfaktor. Det være seg både e34, e6x, e36, e46, e30 osv osv..

Hva slags regler concoursen angår, blir det helt feil å i det hele tatt nevne de i utstillingssammenheng.. Det blir som å sammenligne fotball med skihopp.. Det er to vidt forskjellige grener..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greit dere diskuterer det, men værsåsnill og ta det i en annen tråd :wink:

ellers så vil jeg få mange sider med unødvendig snakk om andre ting :wink:

er jo interisert i slikt selv men da kan vi lage en egen tråd om det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh...

Mest orginal? Enten er bilen orginal - eller så er den ikke. Det er jo når man påstår småmodifiserte biler er orginale at tullet starter.

Hvis man absolutt vil nå helt opp på utsillinger så må man komme med noe spesielt; det holder ikke med en E36 M-tech, med angel-eyes, senking, gt-splittere og fire bøtter med diverse meguiars...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører en bil til vanlig som er 100% orginal med unntak av diverse væsker, så det er jo fullt mulig å få til. Mange bilentusiaster vil nok foretrekker å modifisere bilen, men da har man faktisk ikke en orginal bil lenger.

punshline: de sorte felgene dine er i HVERTFALL ikke orginale, og du har BYTTA fanger! så du er nok like modifisert som oss andre!

sorry CH, skal slutte nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten Update, har endelig fått vaska bilen sikkelig invendig i dag. har støvsug, rensa matter, vinduer osv. også polert eksosen.

litt dårlig bilder siden det er med møkka mobil. ellers vil det bli en photoshot i løpet av uka siden bilen er ny polert osv. da vil det også bli bilder av motorom etter vask der også :wink:

klarte også og glemme bilder før og etter. men håper dere ser det faktisk er rent da. vart i vertfall veldig fornøyd selv

eh5esst8btmsymbjcbwe.jpg

mbl082sw8q98c0oyei5t.jpg

1yxuncxfnaldwxd5qdc7.jpg

qlhoiahcibr05q6xzmav.jpg

llf11e96jm2y84eacyii.jpg

o78ckvehv85xyboi3c2n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan da få til det :wink:

brukte meguiars carpet cleaner + børste på mattene.

meguiars nxt glass cleaner + mikrofiber får vindu på viduene.

så Autoglym Vinyl and Rubber Care på desh, pedaler, dørsider osv. synes denne ga veldig bra resultat i forhold til andre ting jeg har brukt. ting ble som nytt nesten. brukte også en pensel til og ta inni ved knapper osv, den gir ett veldig bra resultat. brukte den også på pedaler.

ellers har du jo bilder av det jeg brukte i tråden her nå. :wink:

så får du bare spøre om det var noe du ikke skjønte av det hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...