Gå til innhold

Min E36 Coupe( SOLGT! )


Anbefalte innlegg

  • Svar 288
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe takk for det, det nederste er vertfall får mørkt, men var bare en test på litt photoshop som jeg ikke helt har peling på :P men må jo også prøve og skille seg litt ut da. selv om det kansje ikke ble så bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, vis jeg skal bygge den til M3 blir det dyrt får og si det sånn. den har kun vert i landet i ett år hehe. så planen er og få den enda mer orginal og beholde den slik :wink: så får vi se etter hvert hva som skjer med den hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, vis jeg skal bygge den til M3 blir det dyrt får og si det sånn. den har kun vert i landet i ett år hehe. så planen er og få den enda mer orginal og beholde den slik :wink: så får vi se etter hvert hva som skjer med den hehe

Det blir dyrt ja! Hold den org du, så for du prøve beholde den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, vis jeg skal bygge den til M3 blir det dyrt får og si det sånn. den har kun vert i landet i ett år hehe. så planen er og få den enda mer orginal og beholde den slik :wink: så får vi se etter hvert hva som skjer med den hehe

Det blir dyrt ja! Hold den org du, så for du prøve beholde den :P

ja koster litt det, men så er det mindre av 323 coupe nesten en M3. så den blir nok mest slik den er nå ja. hehe ja får prøve det denne gangen da, men man vet aldri :wink:

snasen bil! likte godt fargen :)

takker får det. den jeg falt får også når jeg kjøpte den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...