Gå til innhold

Min E36 Coupe( SOLGT! )


Anbefalte innlegg

  • Svar 288
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fikk tatt litt bilder i dag med ren bil får en gang skyld. tatt på gårdplassen. enkleste er ofte det beste etter min mening. tross alt bilene vi skal se på ikke det som er bak den 8)

har også bestilt masse deler, så da får vi se om det kommer etter hvert. tror også jeg skal ta av topdekselet neste uke siden jeg har noen klake lyder i motor som jeg frykter er vanos. så da blir det vel en stund i garasjen får bilen.

2ekqdaxbb2sy3a35vr7w.jpg

jla1kfa3tp54vz26grwv.jpg

impfb956ed8a5p37so5v.jpg

vqa68lmp8xgwhgcyqjt8.jpg

ctkg9vfwozxp66jq8y33.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synst bilen din er flott slik den er. Men er jo litt kjedelig vist man ikke kan dille å dulle med den da...

takk for det, hehe joda, men altid noe og gjøre selv om den er orginal. skal uansett gå over hele bilen da den blir satt inn i vinter. så da blir det mye og gjøre hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe du var ikke på BMWCCN hamar da? ja har jo brukt ei hel uke bare på og polere den så hehe. tror nok det var flask der og da. den har jo noen små merker her og der liksom. men en av de peneste E36ene jeg har sett uten om omlakerte osv. den har jo også null rust. men speilene på den skal lakeres på nytt. de er byttet også er det gjort dårlig lakering så de har en del steinsprut egentlig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med finfin E36. Syns du skal la være å gjøre for mye modifiseringer, enkleste er ofte det beste (fineste). Hadde den vært min er det to ting jeg ville gjort, byttet til noen andre BMW felger, og senket den litt.

bmw_wheel_068.jpg

Fant en helt lik din bil, original m-tech med disse felgene og helt sikkert 60/40 senk, 328 i Tyskland for noen år siden. Syns det så meeget stilrent og fresht ut, syns det fortsatt. Men det er smak og behag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...