carlhaakon Skrevet August 30, 2009 Forfatter Skrevet August 30, 2009 Det gikk jo veldig bra sist du solgte bilen for å kjøpe billig bruksbil hehe huff ja, faller litt fort får fine E36 couper desverre send pm med pris til meg! PM sendt
bmwe_e36 Skrevet August 30, 2009 Skrevet August 30, 2009 ikke selg!! du kommer til å angre mye, vil jeg tro!! ser ut som en fin og velstelt e36 så behold den, og bruk den på treff og fine dager vis du har muilighet;)
bmwkizn Skrevet August 30, 2009 Skrevet August 30, 2009 jeg har heller ikke villa solgt den der hvis den er så bra som tråden sier Pene biler i så bra stand er vanskelig å komme over Er ikke sikkert du er like heldig neste gang du kjøper bil
Haug Skrevet August 30, 2009 Skrevet August 30, 2009 Du må ikke selge denne perlen! Bruk den heller som kosebil
Ad|oS Skrevet August 30, 2009 Skrevet August 30, 2009 Legg den ut til en så høy pris at du mest sannsynlig ikke får solgt den, men hvis noen faktisk vil gi hva du krever må du bare selge da du vil tjene såpass med penger på det hehe
carlhaakon Skrevet August 31, 2009 Forfatter Skrevet August 31, 2009 hehe vi får se hvordan det blir. den blir ikke til salgs før etter våler i såfall. så får vi se hvordan det blir etter vi har vert der. blir enten avskilta og full overgang av understell eller salg. har ikke bestemt meg selv enda så vi får vente og se
Christopher Skrevet August 31, 2009 Skrevet August 31, 2009 Jeg stemmer for at du lager prosjekt tråd og tar full overgang Hadde vært artig å fulgt med på.
carlhaakon Skrevet August 31, 2009 Forfatter Skrevet August 31, 2009 hehe, vi får se hvordan det blir. må i såfall skaffe meg en bil til i vinter
Simen! Skrevet August 31, 2009 Skrevet August 31, 2009 Blir det salg ja hehe Solgte min på lørdag, mister liksom interessen for biler etter en stund...
bmwe_e36 Skrevet August 31, 2009 Skrevet August 31, 2009 Blir det salg ja hehe Solgte min på lørdag, mister liksom interessen for biler etter en stund... Miste interessen for bil går jo ikke an;) fått interessen så blir den aldri borte:D
///Mysild Skrevet August 31, 2009 Skrevet August 31, 2009 man mister ikke interressen, men man omprioriterer kanskje litt hehe
Kai-P. Skrevet August 31, 2009 Skrevet August 31, 2009 man mister ikke interressen, men man omprioriterer kanskje litt hehe Godt sagt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå