carlhaakon Skrevet August 22, 2010 Forfatter Share Skrevet August 22, 2010 Da har jeg endelig fått nye felger på bilen. har lenge tenkt på dette nå. testet ett par LM felger først men synes dette er for vanlig på disse bilene. så endte opp med BBS RC 18" i stede. har også fått på helt nytt eksos anlegg siden det gamle var dårlig. felgene skal pusses opp igjen da klarlakken flaser osv noen plasser. så dette blir gjort i vinter kun mobil bilder. flere bilder kommer om folk vil se kommer også flere oppdateringer med nye ting som kommer til bilen snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Sweet! Savner mine RC felger... ;( Hvilken eksos gikk du for? Så ut som Thorshov stuss?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 22, 2010 Forfatter Share Skrevet August 22, 2010 Sweet! Savner mine RC felger... ;( Hvilken eksos gikk du for? Så ut som Thorshov stuss?? hehe vurderer ikke slike saker når man skal ha det til denne. simons dette. ser jalla ut på bilde, men live er den veldig bra hadde RC på den grønne isen du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ikke_i_bruk_lengre Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 (endret) Ikke lenger relevant Endret Mai 5, 2020 av larsbrandt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 13, 2010 Forfatter Share Skrevet September 13, 2010 Hva har du gjort med de gamle felgene?Til salgs:-) De gamle ligger i garasjen hehe. har nok planer for dem desverre har også pyntet litt på fronten så vi får se om det blir noen bilder av dette før den blir satt inn for vinteren. var også på våler i helga. der føltes det ut som jeg faktisk var på IS bane så tror det blir nye dekk i løpet av vinteren. noen som har tips om bra dekk? ett bilde fra våler i helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StraightSix Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Nydelig Coupe dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 14, 2010 Forfatter Share Skrevet September 14, 2010 Nydelig Coupe dette! Takker for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 De bbshjula gjør seg skikkelig på e36 coupe pen bil du har carlhaakon som jeg sikkert har nevnt 8-9 ganger nå synes jeg ser en feil ved bakplata de? Ser ut som den er litt bøyd opp på ene sia..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 15, 2010 Forfatter Share Skrevet September 15, 2010 bakplata? hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 Rett under venstre baklykt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 15, 2010 Forfatter Share Skrevet September 15, 2010 hmm ikke som jeg kan se marker med paint på bilde du. mener da ikke det skal være noen skader på bilen. vertfall ikke sett noe og jeg har gått nøye over helle bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 4, 2010 Share Skrevet Oktober 4, 2010 Har du fått på spoileren du prata om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2010 nei det kommer ikke før i vinter en gang hehe. bilen skal få KW V2 først men mulig det blir noe annet til treffet så bilen skiller seg litt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 okei ja, blir artig å se hva du finner på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 Blir vel totalt tysker/socal stuk på den her nå tenker jeg ? ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå