Gå til innhold

Min E36 Coupe( SOLGT! )


Anbefalte innlegg

  • Svar 288
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takker for det :) denne har ikke helt det samme bundraget som 328en min hadde. men synes den går ganske bra jeg bare til og ha 170 hester. ellers så var jo 328en drevet ned så den hadde jeg mye høyere turtall en denne har i høy hastighet. men denne her er mye mer tigth og fin og kjøre så ville ikke byttet den mot en med støre motor. også bruker den ikke så mye som de andre jeg hadde. så denne bilen blir nok i mitt eie fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt du får bytta litt biler!

var jo ikke feil denne da, får håpe du klarer å beholde den nå da :-)

hehe ja har en tendens til selge og kjøpe litt :P

ja denne er såppas strøken og slik jeg vil ha den at jeg skal prøve og ha denne :wink: denne er det heller ikke rust på så da kan du slappe helt av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

problemet er at jeg har pusset ned alt, men lakkereren hadde ikke fått lakk helt inn i krokene, og der har det bare vært bart metall... så da bobler det... men det blir fikset nå...

hmmm... kan ruste flere plasser enn bare utvendig karrosseri ;-) hehe

240 nå... men mye vaksin på vinterne før, men boblene er nok bare pga bart metall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, kan jo være det, men bilen har aldri blitt vinterkjørt vett. men skal gå over hele bilen i vinter så da får vi se om vi finner noe.

den har gått såppas ja. men er jo altid litt små ting på en bil. de er jo brukt hehe. men din er jo veldig strøken da :wink:

ja jeg kommer den 20 haug :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja skal vekk nå, grillramma har også reagert, så den byttes også... nå skal alt på stell... poly foringer bak også... skal ikke være noe slark her lenger heller :-P

haug: etter all byttingen har jeg enn 2009 modell ^^ hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, for ei kjærre!

Så helt riktig ut den der ja, e36 av høy årgang med m52 motor blir aldrig feil. 323 er sikkert et godt kompromiss mellom ytelser og forbruk.

Pen farge, er det Avus blå?

Gratulerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...