Gå til innhold

Min E36 Coupe( SOLGT! )


Anbefalte innlegg

takker for det :) nei har hatt både 328 og 325 så planen var vel egentlig M3, men så kom jeg over denne som var så strøken og pen. så da er det bedre en en M3 som er enda dyrere på alle måter. billigere og forsikre også vett. betaler samme pris på full kasko på denne som jeg betalte på delkasko på den gamle :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 288
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvor mye gav du for den? :)

Det er nok mellom meg og selger hehe.

liten Update. kjøpte meg litt vaskeprodukter, har lite greie på slikt men fikk høre dette skulle være bra til polering osv, var i vertfall dyrt :roll:

xq7lgxqoid9y4yg39y5e.jpg

Null rust her ja, skal vaske osv så det blir blank og fint her også. ellers er det nesten ikke riper der en gang. så også ut som reservehjul aldri er brukt får de små gummi pigene er ikke borte.

1xcm8v989p775bta2s34.jpg

69d7fzmwulmg21rpi474.jpg

Km fra i går hehe.

5xbqfarny3mwlmk0rzcl.jpg

beklager dårlig bilder, men var bare mobil kamera jeg hadde med meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble storfornøyd jeg :D Ikke bare at den blir utrolig blank, men den ble mye lettere å holde rein :wink:

Husk ver nøye med step1, og selvføgelig de andre også :wink: Og om bilen din er nogså blank fra før, så ser du nok ikke det store resultate før step 3 er tatt! Sånn var det vertfal med min :)

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner, skal ta alt til helga så gleder meg til og få litt tid til og bare drive med den. ja jeg har jo også kjøpt såpe som er veldig mill :) så kommer nok bilder av resultatet i løpet av helga tipper jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil du har fått deg! :) Si ifra vis felga kommer ut for salg ;) Akkurat sånne jeg trenger :D

takker for det :) nei felga skal nok sitte på bilen en stund fremover siden jeg liker de godt. så får vi se når jeg får litt mer penger. ellers har jeg ett sett med contur felger til den også som kansje blir til salg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil du har fått deg! :) Si ifra vis felga kommer ut for salg ;) Akkurat sånne jeg trenger :D

takker for det :wink: bilen blir nok ikke til salgs med det første gitt. har lett i en god stund før jeg fant en som er så bra som denne. men du har da fin bil du så du trenger da ikke en til hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig så fin bil dette carlhaakon, gratulere :)

Mulig jeg har oversett noe, men har du noen planer for den fremover?

Hva med M50 innsug?? ;)

takker får det :) stemmer det at jeg ikke har lagt ut noen planer enda. men har heller ikke helt bestemt meg får hva jeg skal gjøre enda. har tenkt litt på M50 innsug også. men så har jeg veldig lyst til og holde den orginal også siden den er så pen slik den er nå. ellers blir det litt små ting her og der som skal byttes siden blant anna luftfilterboksen er sprekt. pluss nye lister rundt vinduene også litt små ting :wink:

men kommer nok litt mer etter hvert bare jeg får funnet ut hva som må gjøres med den. har jo nesten ikke brukt bilen enda heller hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...