Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Din sto innkapsla i opel og renault så vet ikke om den er rammet, forkledd som renault ;D hehe

At sotrøra aldri skal skjønne at skrutrekker ikke åpner biler........

• Svar 296
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Går vel ikke ann å bryte seg inn i en bil som er pakka inn i andre biler... Er ikke akkurat mye å stjele inni bilen min! :lol:

Skrevet

Nei sto faktisk helt innerst :P Eller, vogna til bror din sto innerst, min sto vedsiden av. Skjønner ikke helt hva dem har tenkt. Var vel eneste bilen med 6x9 i hylla ;D ahe.

• 2 months later...
Skrevet

Oooog, da lever bilen igjen :D skulle ønske jeg kunne tatt den med til våler i helga, men av frykt for å bli stoppa av purken på fri eksos dropper jeg det :P

• 2 weeks later...
Skrevet

Eksos er på, alt var klart og da dukket de såklart opp ett nytt problem :) Oljekjøleradapteren drypper olje, jeg fikk sveiset blindplugger til den ettersom jeg ikke skal ha på oljekjøler. Deeee var ikke tette :) Kjøpt Locktite pakningssikilon, prøve å tette med det.

Ooooooog sommerskoene er i hus, dvs, i bilen til samboeren da jeg var å hentet dem på gardermoen i dagtidlig ;D Tror det kan bli bra, prøvemontere en felg i morra, kommer tilbake med bilder.

Skrevet

turbo uten oljekjøler?

uansett hvis du skal det så kjøper heller den bolten som sitter på 320/323 og skrur filteret på den. da slipper du hele adapteren

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...