Clerion Skrevet Juni 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2010 Din sto innkapsla i opel og renault så vet ikke om den er rammet, forkledd som renault ;D hehe At sotrøra aldri skal skjønne at skrutrekker ikke åpner biler........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 18, 2010 Share Skrevet Juni 18, 2010 Går vel ikke ann å bryte seg inn i en bil som er pakka inn i andre biler... Er ikke akkurat mye å stjele inni bilen min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2010 Var det ikke i min heller! Et par sandaler, thats it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 18, 2010 Share Skrevet Juni 18, 2010 Din sto vel ytterst? Hadde vel et håp om å kjøre avgårde med den da sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2010 Nei sto faktisk helt innerst Eller, vogna til bror din sto innerst, min sto vedsiden av. Skjønner ikke helt hva dem har tenkt. Var vel eneste bilen med 6x9 i hylla ;D ahe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet September 8, 2010 Forfatter Share Skrevet September 8, 2010 Da er nye sko til E30`n bestillt Blir spennende. Får vel ikke gummi på dem før til åres, meeeen blir artig lell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 Oooog, da lever bilen igjen skulle ønske jeg kunne tatt den med til våler i helga, men av frykt for å bli stoppa av purken på fri eksos dropper jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Herlig! Har du plutselig fri eksos nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 Plutselig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Ja? Tatt en prøvetur da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 Nei ;D står på bukker enda, må få på den eksos først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet September 20, 2010 Forfatter Share Skrevet September 20, 2010 Eksos er på, alt var klart og da dukket de såklart opp ett nytt problem Oljekjøleradapteren drypper olje, jeg fikk sveiset blindplugger til den ettersom jeg ikke skal ha på oljekjøler. Deeee var ikke tette Kjøpt Locktite pakningssikilon, prøve å tette med det. Ooooooog sommerskoene er i hus, dvs, i bilen til samboeren da jeg var å hentet dem på gardermoen i dagtidlig ;D Tror det kan bli bra, prøvemontere en felg i morra, kommer tilbake med bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 turbo uten oljekjøler? uansett hvis du skal det så kjøper heller den bolten som sitter på 320/323 og skrur filteret på den. da slipper du hele adapteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet September 20, 2010 Forfatter Share Skrevet September 20, 2010 Problemet er at jeg ikke har plass mellom blokka og grenrøret Derfor jeg har "kjøler"greia der. Du mener jeg BØR bruke kjøler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Er ingen uting om det er olekjøler nei. Spesielt om det blir litt effekt i tillegg. Hvilke felger er det snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå