Torek Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 Håper du får sett den da Hehe, håper det blir kult Seff blir det kult! E-30 eeeer kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2010 Digger E30, peneste 3-serien syns jeg. En på jobben her lurte på hva jeg skkulle bruke penga på i kveld om jeg vannt 8mill på lotto`n, tok fram ett bilde av en E30 M3 på finn og han bare lo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 Dette ser bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2010 Sålenge det virker og man holder panseret igjen så ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 Digger E30, peneste 3-serien syns jeg.En på jobben her lurte på hva jeg skkulle bruke penga på i kveld om jeg vannt 8mill på lotto`n, tok fram ett bilde av en E30 M3 på finn og han bare lo Hehe..hadde jeg vunnet 8 mill hadde jeg nok ikke kjøpt E30 M3 tror jeg, men jeg skulle derimot ha beholdt E30'n jeg har nå for alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_rune Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 knall fin bil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2010 Takker og bukker, håper den er like fin til våren.... Etter en vinter innkapsla i dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2010 Daaa, har jeg bestemt meg for totalt å endre planene, alle timene under bilen i fjor kan gjerne kalles bortkastet da jeg har bestemt meg for å gjøre bilen orginal igjen (= Turboen skal av igjen, hullene etter rør og innfestninger skal sveises og lakkes. Det eneste jeg skal gjøre med bilen i år er å smelle på den andre felger. Sikter mot BBS RS kopier. Nermere bestemt disse: Skal også pusse opp 325 understellet jeg har liggende og få på det. Lakk, glass og chrome skal også igjennom noen runder puss, gnikk og skrubb. Så får man tro 2010 blir ett bra år (= Turbokittet vil bli solgt KOMPLETT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Det var da en plutselig endring i planene Hvorfor skal du fjerne snurra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2010 Tja, litt tanken på at jeg kunne tenkt meg sommerferie i år ;D og litt at jeg kunne tenke meg en strøken, urørt E30 som jeg kan ha i garasjen til jeg dør. Dvs, jeg skal begraves i den. Og penger, såklart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 Nye planer for bilen er: Fjerne snurre etc Sveise i nye plater der jeg har skjært ut hull til IC rør Pusse ned 325 understellet jeg har liggende og montere det med nye foringer etc Rense interiør etc, komplettere lister o.l som er bulkete/fraværende Gjøre stereoen komplett Sette bort bilen på full utvendig polish, rens, vask av lykter, glass, crome, lakk, plast. Bestille felger (som de over eller liknende) Bestille Mtech1 vinge og styling om det er å oppdrive. Bestille vindavviser til takluke Bestille skvettlapper På lang sikt tenker jeg matt sort og alpina-dekor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 Skjer det noe her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2010 Her skjer det ikke en dritt enda Sorry for det. Henter bilen så snart jeg blir kvitt E36`n og er "ferdig" med den til salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2010 Hentet bilen i går! Bilder kommer. Var innbrudd der i vinter og etter det de som "jobber" der sa var ingen skade skjedd. Meeeen neida, den eneste bilen de har forsøkt å bryte opp var såklart min Så må få tak i nye dørlåser og tenningslås for å slippe å ha 3 nøkler til bilen med meg konstant. Skjer nok ikke så mye med bilen i år, reverserer turbobygget og setter den i bruksstand igjen (= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 18, 2010 Share Skrevet Juni 18, 2010 Slik ser vel sikkert dørene mine ut også, tenker jeg... Jævla utlendingpakk! Blir ekstra morsomt å hente bilen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå