Clerion Skrevet April 11, 2011 Forfatter Share Skrevet April 11, 2011 Gleder meg selv, må vente på noe penger så jeg får kjøpt dekk og shit. Ellers i år blir det vel bare en M-tech-flapp og hjula. Og en ordentlig polering, tenkte å sette det vekk så det blir ordentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet April 27, 2011 Forfatter Share Skrevet April 27, 2011 I morra blir det hjul på kjerra Kjøpte dekk i påsken, får dem vrengt på felgene i morra. Gleder meg til montering! Prøve først uten spacere bare for å se hvordan det blir samt knipse noen bilder ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet April 28, 2011 Forfatter Share Skrevet April 28, 2011 Det gikk dritt gitt.... Blir en desperat ringerunde i morra til folk som driver med dekk! Vil ha bilen klar til Lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet April 29, 2011 Forfatter Share Skrevet April 29, 2011 Fikk faktisk tak i noen som kunne slenge på dekka i dag! Syns det blei jævli nice, men blir nok noe mer senk. Enten justerbart eller 20mm til bak (60/60) Foran er jeg egentlig jævli fornøyd, blir kanskje anderledes når jeg får på 15mm spacere bak også.... Noen kjappe bilder da jeg ikke gadd å kjøre i pollehelvete med nyvaska bil før morradagen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Liker liker! Jeg har også pollenbil, men jeg driter i det... Er da ren utenom det så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Wow! Det ble utrolig pent! Jeg er enig at den kan bli litt lavere bak, men utover det kan jeg ikke sette fingeren på noe! Meget bra gjennomført OEM+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 ÅÅÅÅ jadda! Peeent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Chrome ftw, kler denne bilen meget godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet April 29, 2011 Forfatter Share Skrevet April 29, 2011 Syns jeg også. Bilen skal ned bak. Lurer på Coilovers for da bestemmer jeg fint selv hvordan det skal være ;D Pollenfaen........... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Ser meget blank ut! Pen i lakken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet April 29, 2011 Forfatter Share Skrevet April 29, 2011 Njaaaaa..... Tjaaa. Kommer ann på øyet som ser, ikke perfekt. Ganske bra:D hehe, litt pirkete jeg da men. Skal nok taes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Hehe, ser i hvertfall veldi bra ut! Blir denne å se på e30 treffet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Passa bra dei felgene! Pollen? En NYYYTELSE med hvit bil, selvom den blir gul er det mye bedre enn med sort bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet April 30, 2011 Forfatter Share Skrevet April 30, 2011 Det er jeg litt usikker på enda hehe. Jeg tror det. Om det blir noe da. Ja svart bil og pollen er helt jævli. Men er vel fler som sliter med det samme i dag tenker jeg, nå bærer det straks til Oslo på CCN! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 Tøffing dette her! Ikke helt fan av sorte taillights på sort bil og Litt ned i rumpa så er du der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå