Gå til innhold

Min E30 320i 1985 Nye felger S20!

Share

Anbefalte innlegg

Takk (=

Daa har jeg hentet bilen på verksted, de prøvde å justere cO2`n på den, men det gikk ikke, så Lmm`n er konk. Da driter jeg i å bytte den til det blir ombygning, om noen ikke har en sykt billig en liggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 296
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Flott bil :) Jeg ville holdt den original utseendemessig (fordi jeg er originalpolizei)... Mtech 2 blir litt feil in my mind, men har ikke sett det, så kan jo alltids hende det blir fint.

Selv ville jeg kun satt på en liten leppe på bagasjelokket (org BMW eller Alpina eller liknende).

Og vær så snill å beholde originallyktene bak, sorte blir bare feil på en såpass original preface.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det jeg følte også, men har utrolig lyst på mtech 2 vingen, da blir bilen litt "mer" bak og sort kler den kanskje bedre.

Men vurderer å bare selge de igjen faktisk. Kult med bil som ser orginal ut, enig i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg mottatt komplett Mtech 2 styling til preface.

Frontfanger, bakfanger, sideskjørt, dørpaneler og vinge. Nooooe jeg er usikker på om jeg kommer til å bruke noe som helst av (=

Innvendinger? Tenkte å bruke vingen, for den syns jeg er utrolig pen i forold til Mtech1 flappen. Og nedre delen av bakfangeren, for å skjule hjulbrønnen, men samtidig beholde overdelen, med chrome. Hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salgstråden din blir vel sletta alikevel. Ettersom du akkurat har kjøpt stylingsettet, kan det være livsfarlig å selge det igjen. Fare for at du "tjener" penger på det vettu. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...