Clerion Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 Takk (= Daa har jeg hentet bilen på verksted, de prøvde å justere cO2`n på den, men det gikk ikke, så Lmm`n er konk. Da driter jeg i å bytte den til det blir ombygning, om noen ikke har en sykt billig en liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Flott bil! Den er blank og fin vet jeg Spennende planer du har også. Kan bli bra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 Ja håper å tror det^^ Hmmm... Angående den bakfangeren, der tenkte jeg å ta å "skjøte" på orginale, bare så den dekker reservehjulbrønnen liksom. Tror om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heyn Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Virker som et flott prosjekt det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Flott bil Jeg ville holdt den original utseendemessig (fordi jeg er originalpolizei)... Mtech 2 blir litt feil in my mind, men har ikke sett det, så kan jo alltids hende det blir fint. Selv ville jeg kun satt på en liten leppe på bagasjelokket (org BMW eller Alpina eller liknende). Og vær så snill å beholde originallyktene bak, sorte blir bare feil på en såpass original preface. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 Ja det jeg følte også, men har utrolig lyst på mtech 2 vingen, da blir bilen litt "mer" bak og sort kler den kanskje bedre. Men vurderer å bare selge de igjen faktisk. Kult med bil som ser orginal ut, enig i det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Jeg kjøper lett en M-tech II stylingen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Perfekt eksemplar av E30! Syntes du skal holde den orginal, selv om M-tech II er griselekkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2009 Okei ///MIKEEE skal tenke på det =p hehe. Kanskje jeg bare skal smelle på en mtech 1 flapp, har en liggende i garasjen. Men skal tenke på det.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 Da har jeg mottatt komplett Mtech 2 styling til preface. Frontfanger, bakfanger, sideskjørt, dørpaneler og vinge. Nooooe jeg er usikker på om jeg kommer til å bruke noe som helst av (= Innvendinger? Tenkte å bruke vingen, for den syns jeg er utrolig pen i forold til Mtech1 flappen. Og nedre delen av bakfangeren, for å skjule hjulbrønnen, men samtidig beholde overdelen, med chrome. Hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Innvendig: Ikke gjør en dritt og du kommer til å være fornøyd med valget ditt om 10-20 og 30 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Fyr opp bilder av stylingen, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2009 Hehe, blir mer og mer fornøyd med det, likte ikke interiøret i starten, men det kommer seg^^ Nja, får se om det eventuelt blir en salgstråd på noe av det =p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Salgstråden din blir vel sletta alikevel. Ettersom du akkurat har kjøpt stylingsettet, kan det være livsfarlig å selge det igjen. Fare for at du "tjener" penger på det vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Hahahahaha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå