E30_Dale Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Du som kjøpte denne ja! Såg lenge etter denne på finn. Syns du skal holde den original i utseende jeg, da den er så fin som den er. Men men smaken er som baken Ta godt vare på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet August 24, 2009 Forfatter Share Skrevet August 24, 2009 Liten begreps retting her, listene på dørene heter Støtlister (hensiktene med listene ligger i ordet) : ) Ikke ta så på vei Clerion, ingen er her for å gjøre deg noe vondt. Komplett er komplett, og da forsvinner selvfølgelig støtlistene. Men var jo ikke de jeg tenkte på ; ) Kommentaren kom av planene du har fremlagt pr nå ; ) Har ikke lest noe om chrome listene før du nevnte det nå. : ) Du er en meget hissig person pr. internett. Så jeg skal holde meg pent å pyntelig unna din prosjekt tråd. Så skriver du jo ikke provoserende heller? =p Har ikke bedt noen om å holde seg unna, men skulle det være noe mer som har med diskusjonen å gjøre, kan det gjerne taes per PM når det faktisk ødelegger en slik tråd å sitte slik (= Diskusjonen handler jo nå om en diskusjon, og ikke selve temaet. Tar med meg kommentarer videre med ett takk, og du er hjertelig velkommen til å skrive kommentarer. No hard feelings fra min side ihvertfall. Taes godt vare på skal den Dale (= Uansett hva som skjer, tenker nok å holde den orginal, vil egentlig ha den mest mulig "sleeper" hehe, gøy når det kommer en standard 200sx eller noe og skal tøffe seg (= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet September 16, 2009 Forfatter Share Skrevet September 16, 2009 Såååååååååååå har det skjedd litt. Dvs, skjedd endel, men mye pirk som tar tiiid. Har fått sveiset oljeretur, laget oljetur-mulighet fra trykkbryter, dratt litt vaCUM og liknende. Spørsmål. Preface-turbo..... LMM på innsugssiden, eller turbosiden? Altså, før eller etter turbo? Samme med dump Og hvordan kobler man så pent en boost-controller. Gjennstår ikke så himla mye nå egentlig, er bare lyst og tid det står på. Sykt forkjøla nå og sykemeldt ut dagen, men klarer ikke drive med det nå. Bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 BILDÆÆÆR Johan!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet September 16, 2009 Forfatter Share Skrevet September 16, 2009 Okeeeeij. Noen, har ikke så mange =p Si ifra om det er noe riv ruskende galt =p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Ikke værst! Men du må få litt lakk på ventildekselet etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Stemmer for å høyglanspolere det jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Flotters johan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Nå er jeg ikke noen turbo-mann, MEN I mine øyne så har du en turbo med intern wastegate.. I tillegg til dette har du montert en ekstern wastegate på innsuget, noe som 1) er unødvendig 2) er helt feil montering(da det den skal stå på grenrøret i forbindelse med eksosen) Med mindre det er en dumpventil, da er den riktig montert. Men det ser unektelig ut som en wastegate.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Er vel en Type R (S) Dumpventil (?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Er vel en Type R (S) Dumpventil (?) hehe...får jo nesten håpe det;) Syntes bare den var så og si identisk med en tial wastegate... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Heh, ja den gjorde det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet September 16, 2009 Forfatter Share Skrevet September 16, 2009 Det ER en dumpventil^^ Det VIL bli lakkert sort =p har lakk stående. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgis Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 ser bra ut dette. Blir artig å se når den blir ferdig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 Skal bli artig å få den ferdig^^ I kveld blir det ikkenoe, da er det veterantreff i elverum, heller ikke noe særlig i helga tror jeg så får ta det mandag^^ Goooood tid før snøen kommer (håper jeg) =p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå