A1eks Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Skrevet Juni 16, 2009 Hehe, tenkte meg det, så når jeg leverer bilen til min bekjente, slipper jeg egenandelen, så det er mer eller mindre gratis Men vanskelig å få tåkelys på plass? :/
///Mysild Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 er ikke vanskelig å få de på plass... men det er en stor fordel om du har de holderene... hehe... kabel fra batteriet, med sikring maks 30 cm fra batteriet, inn til bryter i bilen, ledning fra bryter ut til et lys, så videre fra det ene lyset til det andre, så fra det siste til jording på batteriet evt karosseriet... litt mikk makk, men det går fint
A1eks Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Skrevet Juni 16, 2009 Ai, ser ut til at det blir satt på vent til jeg får en kyndig person til å hjelpe meg:p Andre synspunkter på bilen? Kan jeg dra 40 000+ for denne til rett kjøper?
///Mysild Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 til rett kjøper ja! men til en vettug kjøper, nei!
A1eks Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Skrevet Juni 16, 2009 Vettuge kjøpere er jeg ikke interessert i, jeg har jo tross alt brukt mye penger på denne bilen, selv om det IKKE synes.. Brukt godt og lang tid på anlegg for eksempel:p Hvordan vil prisen variere om jeg selger bilen med/uten anlegg?
Lars89 Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 Anlegg har lite å si egentlig. Kan kanskje få 3-4 mer hvis du treffer på rette kjøper. Har sett på flere biler der nyprisen på anlegget overstiger verdien på bilen...
gnmfr Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 annleg har som regel jeg pella ut og brukt i "neste" bil får som regel ikke så mye for det
Superbeetle Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 25000 ville jeg antatt... At ting som er obligatorisk at er i orden, er blitt utbedret nylig kan du ikke legge til i salgssummen.
Superbeetle Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 er ikke vanskelig å få de på plass... men det er en stor fordel om du har de holderene... hehe... kabel fra batteriet, med sikring maks 30 cm fra batteriet, inn til bryter i bilen, ledning fra bryter ut til et lys, så videre fra det ene lyset til det andre, så fra det siste til jording på batteriet evt karosseriet... litt mikk makk, men det går fint Eller så kjøper du bare det orginale ledningsnettet kan jo være en fordel med f.eks et rele slik at du slipper å slå av og på lysene for seg..
A1eks Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Skrevet Juni 17, 2009 Så den er kun verdt halvparten av det jeg kjøpte den for, selv om den er blitt fikset en del på? Jeg har ingen planer om å legge det til i salgssummen, men man finner ofte større ting man må gjøre med såpass gamle E36, og en del av disse er fikset, mener jeg. Det gjenstår nok bare litt småplukk. Men 25 000?! For en slakting
Lars89 Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 De fleste betaler mer for ting som sportseter og m-tech men ikke for slitedeler. 25 er kanskje litt lavt, men er et hardt marked for tida...
A1eks Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Skrevet Januar 20, 2010 Fikk solgt denne for 39 ferdig registrert. Da uten sommerdekk, uten M-tech-fangeren. Fornøyd jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå