NyborgRacing Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Som sagt så selger jeg noen bmw felger da jeg ikke har BMW lenger, 17*8,1/2 ET13 med 255/45-17 dekk som kan brukes ut sommeren.. Kommer fra en E39 stasjonsvogn men passer sikkert andre biler også Selges HB ellers byttes i noe TLF 45284290 Mail: nyborgracing@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Bilder??.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 Bilder??.. Kommer det kommer.. tok bare litt tid å laste opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Dårige bilder. Er det skader? Ser ut som en felg er kantkjørt. Er du sikker på at det er originale felger? Finner det ikke i felgkatalogene. http://felgenkatalog.auto-treff.com/ Minner mest om en kopi av AC Schnitzer type II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 Felgene skal være strøkne.. ble fortalt at det var original felger.. skal gå ut å se bedre på dem nå å ta noen flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 Finner ingen logo på dem så da sier vi det er kopi felger!! Ingen av dem er kantkjørt men har litt steinsprut og er møkkete.. kamera var strømtomt så fikk ikke tatt flere bilder!! Ene felgen mangler vist senterkoppen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Pris for desse felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 kom med ett bud:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 E39 de er til originalt? Da trenger jeg spacere,tenker jeg. Bud? Tja, en annen har lignende felger, men i 18" som jeg kan få for en rimelig penge, men de er noe slitt. Hva ser du for deg i pris sånn ca som du forventer å få for de? Enklere enn å by eventuelt et skambud :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Hvis du har E34 trenger du ikke spacere da innpress er likt på E34 og E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 Hvis du har E34 trenger du ikke spacere da innpress er likt på E34 og E39. Har de samme innpress så skulle vel det gå greit det, kommer jo litt ann på skjerm bredden selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Vel, jeg har originale e39 felger på vinter, og de må jeg bruke spacere til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Men.... pris sånn ca for felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 Men.... pris sånn ca for felgene? Nei vet ikke helt eksakt pris men.. ikke under 3000.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Men.... pris sånn ca for felgene? Nei vet ikke helt eksakt pris men.. ikke under 3000.- Ok, har de noe særlig kant,eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå