Marielle Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 Selger shadowline listene mine komplett.. Det er noe vit maling på enkelte av kantene.. Tror det kan fjernes ganske enkelt.. Legg inn bud her ikke over mld Marielle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marielle Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Er ikke shadowline listene helt svart? De der ligner på de jeg har liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marielle Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 bump.. Fikk beskjed at det var det iallefall.. Men ikke vet jeg M Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Ikke så godt å se på bildene men er det fremsiden av listene som vises? da ser det egentlig mer ut som Chromeline lister. btw hadde jeg vært deg ville jeg vasket listene og gjerne tatt noen bedre bilder, så hadde du kanskje fått litt mer respons Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Vel, utifra dette bildet ser dette ut som chromeline lister, ikke shadowline. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Ja,dette ligner kriminelt mye på samme lister som jeg har på min standard 520i, og da er dette IKKE Shadowline lister. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå