Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

q70su5ah5wyvdlpdjp9v.jpg

hvordan bytter jeg tåklyspære her ?

Du må rikle av den plastramma rundt lykta, så må du ha en 10er kopp tror jeg, å skru ut lykta. så er det bare å bytte pære. HB4.

Skrevet
Meget pen bil du har der. ser ut som den er godt vedlikeholdt for og ha rullet 270000 km.

knall fin bil.

takk , med rett vedlikehold kan di vare lenge . så på flere 5 serie med 200 kk som var mye mere slitt

Skrevet
Meget pen bil du har der. ser ut som den er godt vedlikeholdt for og ha rullet 270000 km.

knall fin bil.

takk , med rett vedlikehold kan di vare lenge . så på flere 5 serie med 200 kk som var mye mere slitt

Det er jeg fullstendig klar over, min har rullet ca det samme og er i knall form :)

Skrevet

knall fin bil.

Det er jeg fullstendig klar over, min har rullet ca det samme og er i knall form :)

fine felger du hadde på bilen

Skrevet

Ralph skrev:

er det orginal mtech?

FAKE =) 523 m sport

har m fanger bak og fremme

har m5 innerskjermer ( mere plass )

m5 ratt , mere kommer

har sykt lyst på m5 eksos men det er jo svin dyrt

Skrevet

Det er vel ikke fake når det er M-sport. M-sport og M-tech er det samme. Du har M-tech frontfanger siden du har de rillene inni der og ikke gitter som på M5 ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...