eriksen Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2009 takk . bilen er bra men synes den er litt treg . så neste sommer er det kompressor =) evnt bytte til m52b28 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Meget pen bil du har der. ser ut som den er godt vedlikeholdt for og ha rullet 270000 km. knall fin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 hvordan bytter jeg tåklyspære her ? Du må rikle av den plastramma rundt lykta, så må du ha en 10er kopp tror jeg, å skru ut lykta. så er det bare å bytte pære. HB4. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2009 ok ? SIKKER ? har prøvet og rive litt men er redd for og ødlegge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Du må dra den ut i utkanten. altså helt til venstre når du ser lykta forfra. På min er det et lite hull der du skal dra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 ok takk , skal prøve på det =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 Meget pen bil du har der. ser ut som den er godt vedlikeholdt for og ha rullet 270000 km. knall fin bil. takk , med rett vedlikehold kan di vare lenge . så på flere 5 serie med 200 kk som var mye mere slitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Meget pen bil du har der. ser ut som den er godt vedlikeholdt for og ha rullet 270000 km. knall fin bil. takk , med rett vedlikehold kan di vare lenge . så på flere 5 serie med 200 kk som var mye mere slitt Det er jeg fullstendig klar over, min har rullet ca det samme og er i knall form Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 Meget pen bil du har der. ser ut som den er godt vedlikeholdt for og ha rullet 270000 km. knall fin bil. takk , med rett vedlikehold kan di vare lenge . så på flere 5 serie med 200 kk som var mye mere slitt Det er jeg fullstendig klar over, min har rullet ca det samme og er i knall form fine felger du hadde på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2009 da var bilen bonet og ferie klar . tirsdag er det bilferie . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 er det orginal mtech? Ser da ut som en 523 M-Sport det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2009 Ralph skrev: er det orginal mtech? FAKE =) 523 m sport har m fanger bak og fremme har m5 innerskjermer ( mere plass ) m5 ratt , mere kommer har sykt lyst på m5 eksos men det er jo svin dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Det er vel ikke fake når det er M-sport. M-sport og M-tech er det samme. Du har M-tech frontfanger siden du har de rillene inni der og ikke gitter som på M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2009 ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 begge bmw ( familefoto) 3 serien er vinter / kone bilen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå