eriksen Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 har nå kjørt 1600 KM på 6 dager . ingen problemer kjørte over fjellet til oslo fra stavanger , anbefaels ikke med senket bil og lavprofil dekk det går men vanskligt . litt bilder fra turen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Meget pen bil du har!! Jeg har kjøpt og har ferdig lakkert bakrutesenker til min bil, men er litt i tvil om jeg skal montere den... hmmm.. Hvilken farge har du på bilen din? Mulig det er nevnt her før, men orker ikke lese gjennom hele tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 montrealblau metallic bakrutesenker er bra det =) anbefales montert , Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Meget pen bil du har der ja, sikkert sagt det før men sier det igjen:) skal selv over fjellet fra Skien til Haugesund Fredag ikke bare gøy på de veiene det vet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Første bildet var rimelig bra til og være tatt med Mobil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 alle bilder er tatt med mobil bruker denne c 905 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Hehe, har du fått med masse andre ting rundt med vilje eller? Dette spesielt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Den farga der er helt nydelig på e39.. Utrolig pen bil du har Jeg har kjøpt og har ferdig lakkert bakrutesenker til min bil, men er litt i tvil om jeg skal montere den... hmmm.. Du burde ikke tvile på om du skal montere den. Personlig synes jeg den gjør bilen utrolig mye penere. Det samme gjelder forsåvidt m5-leppa på bakluka. De små tingene er med på å dra helheten opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 Hehe, har du fått med masse andre ting rundt med vilje eller?Dette spesielt: ja ? kan ikke altid kun ha bilder av bmw =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet August 30, 2009 Forfatter Share Skrevet August 30, 2009 19" hageslange bmw holder =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet November 28, 2009 Forfatter Share Skrevet November 28, 2009 var en liten tur i danmark med bmw,en =) full stom i dk billigt med øl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet November 28, 2009 Forfatter Share Skrevet November 28, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///NJD Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 Tror jeg har sitt denne i stavanger sentrum før? Uansett pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 hva med sorte nyrer på den? vurdert det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet November 29, 2009 Forfatter Share Skrevet November 29, 2009 ja har tenkt på det . Skal prøve dette til sommer , bilen er pakket ned for vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå