Dr_S Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 hva med sorte nyrer på den? vurdert det? E39 kler ikke sorte nyrer, imho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2009 stakkar,s bmw fryser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Desember 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2009 snø i stavanger =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 hva med sorte nyrer på den? vurdert det? E39 kler ikke sorte nyrer, imho Enig med deg. Passer til lyse farger, men montrealblau er såpass mørk farge at bilen ser helt anonym ut foran... Man ser ikke kjennetegnene til BMW... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Desember 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2009 fikk tvillinger til jul =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 hva med sorte nyrer på den? vurdert det? E39 kler ikke sorte nyrer, imho Enig med deg. Passer til lyse farger, men montrealblau er såpass mørk farge at bilen ser helt anonym ut foran... Man ser ikke kjennetegnene til BMW... synes ikke sorte nyrer er så ille på mørk bil jeg da men... smak og behag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 fikk tvillinger til jul =) grattis, det er stas vøttø dine første? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2009 takk , ja mine første - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2009 mye snø nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Desember 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2009 uff kone bilen blir for liten til babyer 2 stk . så må jeg bruke min bil . Har kjøpt m5 felger med 225/45/17 vinter dekk håper ikke bilen blir for lav til og kjørre med snø i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2010 en trist dag , byttet til små 17 " vinter felger bilen ble blod lav med dette . Men sidden jeg har tvillinger så trenger jeg større bil =( 3 serien ble alt for liten . jaja vett jeg mangler bmw logo på felgen ! det kommer i posten noe forskeller fra 19" 275/30/19 til små 225/45/17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Syns denne bilen er meget pen Liker den veldig godt! Så veldig bra ut til å ha rulla såpass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2010 takk. passer godt på bilen . boner den mist 4 ganer i året Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2010 i dag tok jeg bilen med på første vintertur . Konge bil på snø/ is her er et dårligt mobil bilde synes 5 serien er 20 ganger bedre på vinter enn 3 serien jeg har . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå