Mtecpowa Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 fyy f... eg digger bilen din!!! satser på å få min like strøken som din:-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2010 takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PLAYPEN Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Hvis noen har skinninteriør til salgs så er det bare å ta kontakt Har komplett Sort Skinn (ikke sport) med sidetrekk og Skipose. E36 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2010 Har skaffet nå. Er montert. Er nevnt tidligere i tråden. har sort skinn miidtarmlene som står for tur til montering å nå Men takk uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2010 Nå går jeg og venter på vår, slik at godbilen skal få seg en "service" og en solid polish. Skal imorgen dra og kjøpe div bilpleieprodukter, pluss oljefilter.olje.luftfilter og plugger. Så regner med at bilen glinser og er fornøyd når de første sommerdagene ankommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 denne bilen så bra ut ja, blitt bra dette;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2010 denne bilen så bra ut ja, blitt bra dette;) Joda, takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2010 Har nå fått et greit bud på bilen, men er ikke sikker på om jeg vil selge til den prisen. Tror kansje jeg kan få igjen noen tusenlapper ekstra når det begynner å bli sommer. Så jeg vurderer å legge ut en annonse først å se. Er ikke greit når man helst vil beholde bilen samtidig som man har lyst på ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2010 Da er bilen solgt, og blir hentet nå i helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Så teit du er... Selge godbila ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Har du solgt den ? uff , håper den personen tar like bra vare på den som du gjorde. Vi savner virkelig den bilen. Vil du røpe hvor mye du får for den ? send gjerne pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2010 Så teit du er... Selge godbila ! Ja kommer til å savne denne bilen. Men den blir nok erstattet med en annen kurrant BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Greit å bytte av og til. Et år pr bil er nok Kjøpe deg noe med skikkelig motor nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2010 Greit å bytte av og til. Et år pr bil er nok Kjøpe deg noe med skikkelig motor nå da Tja. Blir sikkert hakket større motor. Men er ikke så nøye for meg med motorstørrelse. Hovedsaken er at bilen er velholdt men blir nok ikke en 316 igjen nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå