bmwkizn Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 Her er noen nye bilder med M-listverk montert (bilen er skitten på bildene) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Ser det ja blei fint det som forventa. Kva som er neste på ønske lista no ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 Ser det ja blei fint det som forventa.Kva som er neste på ønske lista no ? Blir vel interiør og evt motorbytte som står på lista nå har egentlig ingen stress med å bytte motor i bilen da M43,n min fungerer utmerket. ingen tikkelyder etc. og det er bra til en M43 som har gått 296k. men vurderer og sette i is motor å bygge om til skivebrems bak. men det blir hvis jeg evt kommer over et godkjøp.dette er en bruksbil. ikke en lekebil. så jeg gidder ikke å bygge om til større enn IS. men skinninteriør blir det nok snart håper jeg . nylig oppgradert stereo,n litt å nå så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Ser det ja blei fint det som forventa.Kva som er neste på ønske lista no ? Blir vel interiør og evt motorbytte som står på lista nå har egentlig ingen stress med å bytte motor i bilen da M43,n min fungerer utmerket. ingen tikkelyder etc. og det er bra til en M43 som har gått 296k. men vurderer og sette i is motor å bygge om til skivebrems bak. men det blir hvis jeg evt kommer over et godkjøp.dette er en bruksbil. ikke en lekebil. så jeg gidder ikke å bygge om til større enn IS. men skinninteriør blir det nok snart håper jeg . nylig oppgradert stereo,n litt å nå så Høres fornyftig ut. Kunne å tenkt meg å invistert i skinn interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 Det er bare å prioritere det nøstbakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Jeg har fremdeles bakstilling med skivebrems liggende, samt kalipere for ventilerte frambremser liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 Jeg har fremdeles bakstilling med skivebrems liggende, samt kalipere for ventilerte frambremser liggende Hva tar du for det da? Og er det mye arbeid?. Aldri bygd om fra trommel til skivebrems før..Må vel bytte bremskraftforsterker og?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 selges for 1500kr. Er gjort på en god kveld. Trenger ikke bytte bremsekraftforsterker nei. Man bare løsner bremseslangene på den gamle, samt mellomaksling og waierne til håndbrekket, og sensor til abs og speedometerkontakten i diffen. Så er det 4 bolter på midten og 3 på hver side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 selges for 1500kr. Er gjort på en god kveld. Trenger ikke bytte bremsekraftforsterker nei. Man bare løsner bremseslangene på den gamle, samt mellomaksling og waierne til håndbrekket, og sensor til abs og speedometerkontakten i diffen. Så er det 4 bolter på midten og 3 på hver side Hmm.for ta det opp til vurdering. tromlene bak irriterer meg grønn. har absolutt skulle vert gjort da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Veldig pent det der! Sånn skal en E36 se ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 selges for 1500kr. Er gjort på en god kveld. Trenger ikke bytte bremsekraftforsterker nei. Man bare løsner bremseslangene på den gamle, samt mellomaksling og waierne til håndbrekket, og sensor til abs og speedometerkontakten i diffen. Så er det 4 bolter på midten og 3 på hver side Hmm.for ta det opp til vurdering. tromlene bak irriterer meg grønn. har absolutt skulle vert gjort da. Ja du får vurdere fort, hvis ikke forsvinner den til Østlandet snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 Veldig pent det der! Sånn skal en E36 se ut Takk for det. hyggelig å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 selges for 1500kr. Er gjort på en god kveld. Trenger ikke bytte bremsekraftforsterker nei. Man bare løsner bremseslangene på den gamle, samt mellomaksling og waierne til håndbrekket, og sensor til abs og speedometerkontakten i diffen. Så er det 4 bolter på midten og 3 på hver side Hmm.for ta det opp til vurdering. tromlene bak irriterer meg grønn. har absolutt skulle vert gjort da. Ja du får vurdere fort, hvis ikke forsvinner den til Østlandet snart Ok.men tror ikke det blir brukt penger på det akkurat nå. har gjort en avtale om å kjøpe skinninteriør nå.så får se hvor lenge pengene holder etter det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Nei det tror jeg ikke du behøver Ta en rask kikk på delefilmen til begge biler. Er bare M3 som har annen bremsekraftforsterker, men håndbrekksvaierene må byttes da. Er litt jobb, men de har en tendens til å strekke seg litt så det kan jo være ett fint påskudd til å skifte Resten av ombygget er plugg and play å litt lufting av calipterene hvis du skifter dem? Trengs vel ikke?? Ventilerte b skiver bak har du ikke bruk for på en IS bil? Blir nytt listværk på meg også, men sliter med å betale på alle bilene jeg har gang i nå. Hovedgesjeften nå er en 94 525tdsa som er M///et opp etter alle kunstens regler og er satt bort til rustsveis og hellakk. M3en skal ikke på veien før om ett halvt år, så der blir det vask, polish, interørrens og full skinnpleie og AAAALLLLLTTT det dille der som jeg gleder meg til og en steinsprutreparasjon på panseret etter en idiot som skulle inn forran me to meters klaring i 100. Fant begynnende rust i bakluka i helgen og det må tas omgånde etter lønning og helst før fruen får kloa i meg å jeg må bli med på kjøpesenteret for å svi kort Å bruke penger på bil er jo ikke det Det er jo gøy! Pedro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 Nei det tror jeg ikke du behøver Ta en rask kikk på delefilmen til begge biler.Er bare M3 som har annen bremsekraftforsterker, men håndbrekksvaierene må byttes da. Er litt jobb, men de har en tendens til å strekke seg litt så det kan jo være ett fint påskudd til å skifte Resten av ombygget er plugg and play å litt lufting av calipterene hvis du skifter dem? Trengs vel ikke?? Ventilerte b skiver bak har du ikke bruk for på en IS bil? Blir nytt listværk på meg også, men sliter med å betale på alle bilene jeg har gang i nå. Hovedgesjeften nå er en 94 525tdsa som er M///et opp etter alle kunstens regler og er satt bort til rustsveis og hellakk. M3en skal ikke på veien før om ett halvt år, så der blir det vask, polish, interørrens og full skinnpleie og AAAALLLLLTTT det dille der som jeg gleder meg til og en steinsprutreparasjon på panseret etter en idiot som skulle inn forran me to meters klaring i 100. Fant begynnende rust i bakluka i helgen og det må tas omgånde etter lønning og helst før fruen får kloa i meg å jeg må bli med på kjøpesenteret for å svi kort Å bruke penger på bil er jo ikke det Det er jo gøy! Pedro Ok.Får vurdere litt angående den bakenden.. Ser ut til at du har nok å bruke tid å penger på pedro. men det er bare morro. Greit å koste på litt på vinterstid,slik at man har noe nytt å vise fram når treffsesongen starter igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå