ZhilleN Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Det kommer olje til plugg 2 og 3, noen som vet hva dette kan forårsake? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toratl Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Skift toppdeksel paktning.Det er ett vanlig problem :Har selv gjort det på et par biler. Vis olja er på over siden av pluggene da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Jepp. Det er et vanlig problem ja. Veldig enkel pakning å bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 Ok, takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 Den var akkurat bytta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 er olja på oversiden?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 Ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Jeg har akkurat lignende problem selv. Ene pluggen min er det olje på fra motoren. Men de på verkstedet trodde det var toppdekselet mitt som må skiftes. Hvis ikke, hva annet kan man gjøre for at dette ikke skjer? Har dette noe innvirkning på motorkreftene i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 kan være at en av de ringene ikke ble skikkelig klemt på plass da det ble byttet pakning. jeg ville tatt det av og sjekka og evt satt sammen på nytt. husk rett moment på skruene på toppdekselet også. Det er ikke bare på toppen det er viktig, men også her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 Hvem ringer er det du mener egentlig?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Pakningen som tetter rundt hvert plugghull. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sector59 Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Kanskje sprikk(er) i toppen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå