Balsfjordingen Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 Ble stoppet i teknisk kontroll hos statens vegvesen som viftet inn biler som de skulle sjekke. Ting jeg ble tatt for: - Dokumentasjon på godkj. senkesett og 4 hjuls kontroll. - Dokumentasjon på eksosanlegg. Eksosanlegg er greit, for det skulle jeg ha skiftet ut for lenge siden. Men senkesettet mitt tviler jeg på at er godkjent siden bilen var senket før jeg kjøpte den. Og da lurer jeg på hvor jeg får kjøpt et rimelig senkesett til min 1996 BMW e36 320i. Er det da noe annet jeg må fikse på før jeg tar bilen inn på kontroll? Fikk litt over 1 uke på meg.
S.Arnesen Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 i sarpsborg eller? så de hadde mye tekniske kontroller her i byen i dag...
Haug530D Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 Du må ha papirer på det senkesettet du har på eventuelt nytt senkesett med papirer + 4 hjulskontroll å lysjustering. Å skifte eksos. Da skulle det være greitt.
Balsfjordingen Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 Var i Tromsø dette skjedde. eksosen er grei, skal skifte tilbake til org lykter fremme, men hva er den 4hjulskontrollen??
Balsfjordingen Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 Verst av alt er at i annonsen til biln min har selgern skrevet at bilen er godkjent senka... noe som den ikke er....
Haug530D Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 Var i Tromsø dette skjedde.eksosen er grei, skal skifte tilbake til org lykter fremme, men hva er den 4hjulskontrollen?? 4 hjulskontroll er noe de fleste verksteder gjør, de setter da måleapparater på hjulene dine å justerer hjulvinklene dersom de må justeres, når de har gjort det, får du målepapir som du skal ta med å vise hos Statens veivesen. Hvorfor snakker du om lykter? fått feil på det også?
Balsfjordingen Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 De sa ikke noe om lysene, men det er jo helt forferdelig å kjøre med dem når det er mørkt ute. Lyser såpass mye rett ned i veien at jeg bare ser noen meter fremfor meg. Er da angeleyes
Amzoch Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 vist man ska få godtkjent senkesettet hos BT så må man ha papirer på att det er tatt lysjustering også?
Haug530D Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 vist man ska få godtkjent senkesettet hos BT så må man ha papirer på att det er tatt lysjustering også? Ja, men virker ikke som om det er alle som bryr seg så mye om det egentlig.
Balsfjordingen Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 Driter i det da... de hadde i værtfall oppe panseret og holdt ei bok/målestokk fremfor lysene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå