Dr_S Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 http://smg.photobucket.com/albums/v162/ ... en%202009/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Så ut som det var ett vellykket treff Ikke fått gått igjennom alle bildene pga 128kb linje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Mye bra her Sanner. Ser du har vært på vandring og funnet mange bra locations hehe, kjekt å se noen nye vinkler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Det så ganse morsomt ut på bildene. Likte den blå E36 coupèen med OZ Ceres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 Mye bra her Sanner. Ser du har vært på vandring og funnet mange bra locations hehe, kjekt å se noen nye vinkler. Ja, jeg er ikke så verst på å finne locations, hehe. Bare få meg speilrefleks og litt linsesnacks nå, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanE24 Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Video fra lørdagen! Er det beste fra ca 45 min opptak! Er 1 kamera montert i 3 forskjellige vinkler på 3 runder Er nok fler som kjenner seg igjen! Kjørte i klasse 1 btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 Er det bare hos meg filmen hakker eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Video fra lørdagen! Er det beste fra ca 45 min opptak! Er 1 kamera montert i 3 forskjellige vinkler på 3 runder Er nok fler som kjenner seg igjen! Kjørte i klasse 1 btw Den sangen elska jeg! Er det mulig å laste ned den et sted? Jeg lo og lo av den teksten Kanskje kan du sende den til meg? Filmen var fin den også. Så ut til at du hadde bra fart og fint spor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Låta fra filmen ligger her: http://www11.nrk.no/urort/Artist/spoile ... fault.aspx Forøvrig kos å se bildene dine, Thomas...var mysigt å tusle rundt der med deg. Bra film også ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Låta fra filmen ligger her: http://www11.nrk.no/urort/Artist/spoile ... fault.aspxForøvrig kos å se bildene dine, Thomas...var mysigt å tusle rundt der med deg. Bra film også ;D fikk du knærte noen pics eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Video fra lørdagen! Er det beste fra ca 45 min opptak! Er 1 kamera montert i 3 forskjellige vinkler på 3 runder Er nok fler som kjenner seg igjen! Kjørte i klasse 1 btw Denne likte jeg..lå rett bak deg i fra 0.40min der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Låta fra filmen ligger her: http://www11.nrk.no/urort/Artist/spoile ... fault.aspxForøvrig kos å se bildene dine, Thomas...var mysigt å tusle rundt der med deg. Bra film også ;D fikk du knærte noen pics eller ? Det ble en del, ja Skal sortere og legge ut når jeg får tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Video fra lørdagen! Er det beste fra ca 45 min opptak! Er 1 kamera montert i 3 forskjellige vinkler på 3 runder Er nok fler som kjenner seg igjen! Kjørte i klasse 1 btw En som hadde det travelt etter 3.30min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Her er et bilde fra turen nedover på søndag. To gærninger som tror de er mye kulere enn de er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå