Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Mye bra her Sanner. Ser du har vært på vandring og funnet mange bra locations hehe, kjekt å se noen nye vinkler.

Ja, jeg er ikke så verst på å finne locations, hehe. Bare få meg speilrefleks og litt linsesnacks nå, så. 8)

Skrevet

Video fra lørdagen! Er det beste fra ca 45 min opptak! Er 1 kamera montert i 3 forskjellige vinkler på 3 runder :) Er nok fler som kjenner seg igjen! Kjørte i klasse 1 btw

Skrevet

Video fra lørdagen! Er det beste fra ca 45 min opptak! Er 1 kamera montert i 3 forskjellige vinkler på 3 runder :) Er nok fler som kjenner seg igjen! Kjørte i klasse 1 btw

Den sangen elska jeg! Er det mulig å laste ned den et sted? Jeg lo og lo av den teksten :lol::lol: Kanskje kan du sende den til meg? :wink:

Filmen var fin den også. Så ut til at du hadde bra fart og fint spor!

Skrevet

Denne likte jeg..lå rett bak deg i fra 0.40min der.. :)

Skrevet

En som hadde det travelt etter 3.30min :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...