spruddel Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Kul film Gikk litt for fort i s-kombinasjonen på 1:11 Stilig når jeg ligger bak deg på 3:43 og litt utover, men du fjernet jo at jeg passerte Hehe Tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanE24 Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Takk for hyggelige tilbakemeldinger! Gjorde filmen mest mulig underholdende! Skulle hatt tre kameraer seff Videoen er redigert i min favør E46 T er en tung bil merket jeg, mens mindre E30 fløy forbi! Morsom dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Her er et bilde fra turen nedover på søndag. To gærninger som tror de er mye kulere enn de er! He he syntes vi var kjempe kule ja Nissen ifarta: Hokksund gutta` på vei til skogen: Regnet endel først på dagen søn: 2 brødre på søndagstur . Tørket opp etter hvert søn: Z3 Coupe klubben: Hokksund gutter på rekke: Chris 325: Strøken 540it orginal 6 trinns manuell: Greit få vaska av etter kjøring: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Mine bilder er å finne på denne linken BILDER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Knut Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Takk for en kjempehelg på Rudskogen! Legger ut noen av bildene jeg tok, dessverre bare med halvgammelt digitalkamera, men men.. Enjoy Så kom det en del regn på Søndagen.. Det var de bildene som ble brukbare.. Har en del film som skal redigeres også, så kommer vel etterhvert. Gleder meg til Våler-treffet i September Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 http://www.e30klubben.net/e107_plugins/ ... p?album=48 her er ca 1/3 av mine. MonicaM3's herlige snurr ligger fortsatt på et korupt minnekort i fotbagen. Skal pønske på å få de ut senere:) ps: bildene er lastet opp i shitty kvalitet, og er ca, ca rett fra kamera. bilder kan sendes up on request Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Noen som har bilder av min e36? Kan sees i signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2009 Det var Monica som snurra ja...var stygt redd for at hu skulle smelle i muren en stund :S Ikke dårlig at han med den candyrøde E30'n våga seg utpå banen! Den står som regel stille i depot .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Noen pene bilder av min der også jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Det var Monica som snurra ja...var stygt redd for at hu skulle smelle i muren en stund :SIkke dårlig at han med den candyrøde E30'n våga seg utpå banen! Den står som regel stille i depot .. Ja, og når du sier det så tror jeg jaggu han dro av også! Han var nå hvertfall på gresset på innsiden etter langsvingen.. Så det var ett eller annet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Ikke dårlig at han med den candyrøde E30'n våga seg utpå banen! Den står som regel stille i depot .. Den FT registrerte du tenker på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Masse fine bilder her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2009 Ikke dårlig at han med den candyrøde E30'n våga seg utpå banen! Den står som regel stille i depot .. Den FT registrerte du tenker på? Ja...svæær turbo som alltid står og later seg på utstilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 den bilen har jo byttet eier. men er fortsatt en depo queen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Noen som vet om det ble noen skader? Han fikk jo Peoples choice og greier på søndag.. Halvtime før så så jeg han utenfor banen, og det pleier være kjipt med slike biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå