Geir Anders Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Det var jo bare familiekjøring, så at han beveget seg utpå banen er jo ikke akkuratt noe stort.. blir jo som å kjøre litt friskt på landevei. Men den E30'n er mest kjent for å stå utstilt ja.. ble litt overrasket selv faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Ikke dårlig at han med den candyrøde E30'n våga seg utpå banen! Den står som regel stille i depot .. Den FT registrerte du tenker på? Ja...svæær turbo som alltid står og later seg på utstilling Stemmer Tidligere eier kjørte ihvertfall relativt friskt med den når jeg satt på med han Men han brukte den aldri på bane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Mine bilder: ¨ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Stemmer Tidligere eier kjørte ihvertfall relativt friskt med den når jeg satt på med han Men han brukte den aldri på bane gamle stian sin? den ble bra brukt et par ganger den ikke noe mindre brukt den nye leke bilen hans heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Takk for en kjempehelg på Rudskogen!Legger ut noen av bildene jeg tok, dessverre bare med halvgammelt digitalkamera, men men.. Enjoy Det var de bildene som ble brukbare.. Har en del film som skal redigeres også, så kommer vel etterhvert. Gleder meg til Våler-treffet i September Veldig fine bilder du hadde tatt Men jeg lurte på om jeg kunne fått tilsendt dette bilde og viss du har fler i større format? Ørjan^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Stemmer Tidligere eier kjørte ihvertfall relativt friskt med den når jeg satt på med han Men han brukte den aldri på bane gamle stian sin? den ble bra brukt et par ganger den ikke noe mindre brukt den nye leke bilen hans heller Ja Hva har han nå da? Svarte E30'n jeg så han kjørte her om dagen kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Mine bilder er å finne på denne linkenBILDER hva slags kamera bruker du? mye ps på gang... skikkelige fine bilder! bruker du mye blender? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 2 brødre på søndagstur . Strøken 540it orginal 6 trinns manuell: Må nok arrestere deg litt her Glenno, min bror har ikke 4-dørs så det er nok bare meg og en annen (husker ikke hvem sin E30 det er). Takk for skryt av bilen, men den er nok ikke strøken....dessverre. Forhåpentligvis blir den rimelig strøken en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Mine bilder er å finne på denne linkenBILDER hva slags kamera bruker du? mye ps på gang... skikkelige fine bilder! bruker du mye blender? Takk Mysild! Syns jeg har fått merkverdig mye ros for de bildene, syns selv at de ikke ble noe veldig. Nesten alle bildene ble tatt "fort å gæli" mellom heatene, sto i kø til kjøring selv.. Kameraet er EOS400D, med standard linsen, 18-55mm. Akkuratt hva slags innstillinger som ble brukt husker jeg ikke, men stilte ikke blenderen noe spesielt høyt hvertfall. Men morsomt med gode tilbakemeldinger uansett. Spørs om det ikke blir en 2 dagers på Våler, hvor den ene dagen går utelukkende til foto og snylting på passasjersetet til folk hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 høres bra ut geir a... lurer på om ikke jeg også må opp dit... så får vi snakke litt foto hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 2 dagers til Våler høres bra ut! Vet om flere iår som sier det samme Moro om folk hadde blitt med opp begge dagene ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 2 brødre på søndagstur . Strøken 540it orginal 6 trinns manuell: Må nok arrestere deg litt her Glenno, min bror har ikke 4-dørs så det er nok bare meg og en annen (husker ikke hvem sin E30 det er). Takk for skryt av bilen, men den er nok ikke strøken....dessverre. Forhåpentligvis blir den rimelig strøken en dag Ups ikke broren din nei. Syntes nå bilen din er strøken jeg Ca///e, så er ikke helt med på hva du mener selv der,hehe . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Hvilken dato er på det Våler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Hvilken dato er på det Våler? http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/kale ... fault.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Og det er ikke helgen som står i kalenderen! Men trykk på linken for Vålertreffet og riktig dato kommer opp. Fjorårets dato som ligger inne.... etter som jeg har forstått i alle fall. 21. er jo på en mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå