Gå til innhold

kjøp av 320 sedan

Share

Anbefalte innlegg

hallo!,

jeg skal kjøpe meg en 320 E46 har litt spørsmål til dere bmw eiere.

er int i sportstoler i bilen men dersom det ikke medfølger går det å kjøpe dette nytt et sted ev noen som ligner?

hva bør man se etter ved kjøp?vanlige feil,servicer etc?

hva er valget deres tiptronic eller manuell?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde våre en relativt grei sak å finne noen fint brukte sportseter å bytte med hvis det blir aktuelt, men er jo en del å velge mellom som har dette fra før.

Airbaglampe, skrangling fra eksos, og rust på panser, i dører og på vakluke er første jeg kommer på at du bør sjekke. www.autopower.se er ellers et godt sted å se for å få mye info!

Valgte selv manuell, og noe annet var egentlig ikke et tema; skal jeg kjøre så skal jeg kjøre! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les DENNE :wink:

Jeg ville selvfølgelig valgt manuell. Raskere bil, gøyere å kjøre og billigere. :wink:

Sportsseter er et must ja. Finner brukte på autopower, koed og her inne bl.a :wink:

Årsmod har du sett deg ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Airbaglampe, skrangling fra eksos, og rust på panser, i dører og på vakluke er første jeg kommer på at du bør sjekke. www.autopower.se er ellers et godt sted å se for å få mye info!

Valgte selv manuell, og noe annet var egentlig ikke et tema; skal jeg kjøre så skal jeg kjøre! 8)

På E46 også? Hva er egentlig tingen med BMW og rust på bagasjelokket? Har aldri sett noen merker som ruster så mye på bagasjelokket som bmw gjør, føler det er en idiotisk design på den.

Skal bytte bagasjelokket på min nå i sommer pga rust, og da skal den pina meg peises full i tectyl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff rust er slitsomt :x Har hørt mye om stortservicen på 120tusn km at den er dyr osv men aldri hørt noe tall. ca hva koster servicen? Ellers noe man bør tenke på generelt og mtp deler som skal byttes rundt 120-130 km?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...