André78 Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 Fin bil, du kjørte ikke denne på rudskogen den 30. Mai? Jo stemmer det Første gang jeg kjørte på bane, snurra et par ganger, hehe Har du bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Fikk tatt 3 stykker bare. Bildene var visst verre en det jeg trodde også... Men det var ihvertfall en RÅ lyd i bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Stilige bilder! Dette såg innmari gøy ut ^^,) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 Fikk tatt 3 stykker bare. Bildene var visst verre en det jeg trodde også... Men det var ihvertfall en RÅ lyd i bilen! Takk for bilder!! Syns de var fine jeg Rå lyd? tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 Stilige bilder! Dette såg innmari gøy ut ^^,) Kjørte som en amatør, men det var gøy! Skal gjentas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Hehehe, det kan nå tenkes. Når er det dette skjer på året da? Er det dyrt å delta for noen dager? Trenger man kun hjelm,eller er det mer man må ordne før man får kjøre løp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 Bildene er fra Gatbil 2009 på Rudskogen. 30. mai Neste er 10-12. Juli på Vålerbanen. Det du trenger er vel en registrert bil i god stand og hjelm. Kjørehansker er vel en fordel og ha. Kosta 350,- for å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2009 Noen som har bytta seter på E34? Mye jobb? Vil ha sportsseter. Seter fra andre modeller som passer rett på? Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Kjapp jobb å bytte seter Ligger vel noen M5 seter på deler selges tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2009 Høres bra ut Så de lyse setene, men jeg vil ha mørke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2009 Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2009 Lurer på hvordan bilen hadde blitt med shadowline+sorte lykter.. Noen photoshoppere her kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 NICE!!!! Savner min gamle E34 M535i nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2009 Takker! Ser bedre ut nå enn med de gamle sprukne og ripete lyktene ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2009 Hadde ikke noe å gjøre i dag så da ble det skruing. Ene festeklipset på venstre nærlys var defekt, frontstykket trenger ny lakk pga steinsprang og skal kanskje bytte nyrer. Fanger demontert Frontstykke demontert Frontstykke som skal lakkeres Ny grill/nyrer Er ikke helt sikker på om de nyrene jeg har kjøpt blir montert. Det kommer ikke bra frem på bildet, men det er mørk krom. Får se hvordan det blir når jeg prøvemonterer. Jeg har krom/klarglass tåkelykter, så blir kanskje litt rotete hvis jeg har mørk krom grill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå