André78 Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2009 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 Her har det vært mye aktivitet fin monolog Fikk et "birdseye view" på litt avstand av bilen med de mørke nyrene. De skal bort, ble ikke fint i det hele tatt. På vei til jobb her om dagen gikk varmeapparatregisteret til h..vette... Ringte rundt og fikk priser på jobben, best pris fikk jeg av et merkeverksted i nærheten av der jeg jobber. 6500,- ink.mva. Skal fikses på tirsdag Verste pris jeg fikk var fra et frittstående verksted. De skulle ha 15000,- ink.mva... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 Jeg har noen små planer for bilen: - Originale rød/hvite baklamper - Annet interiør (M5 seter) - Mer senk foran - Restaurering av felger evt selge felgene og kjøpe meg nye - Lakkere kalippere (sort) Har ikke gjort så mye med bilen siden jeg kjøpte den: - Montert nye dørlister og klips rundt om (støtlister samt gummilister nede på dør) - Skiftet girkule - Lakkert opp frontstykke pga steinsprut - Montert klarglass tåkelykter Kom gjerne med innspill/kritikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2010 På tide med en update. Ikke skjedd så mye akkurat, men prøvde meg på litt kalipperlakkering i går: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 Måtte du ut me for denne hærligheten da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2010 Nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 Nok Hehe, ser den Første bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2010 Er andre BMW i mitt eie + en X3 firmabil jeg hadde en periode. Ellers har jeg vel hatt rundt 15 andre biler. Så nei det er ikke min første på noen måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 Er andre BMW i mitt eie + en X3 firmabil jeg hadde en periode. Ellers har jeg vel hatt rundt 15 andre biler. Så nei det er ikke min første på noen måte. hehe.. Ikke akkurat første nei Uansett Kjempe flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2010 Jo, takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet April 24, 2010 Forfatter Share Skrevet April 24, 2010 Montert nye baklykter Før: Nå: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet April 24, 2010 Share Skrevet April 24, 2010 Ble kjempe bra med nye lykter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet April 24, 2010 Share Skrevet April 24, 2010 Bra valg av baklykter! De nye er penere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet April 24, 2010 Forfatter Share Skrevet April 24, 2010 Jepp, godt å få bort de stygge jallalyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet August 1, 2010 Forfatter Share Skrevet August 1, 2010 Tok noen bilder i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå