leholtet Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Hei! Jeg har løsnet alle skruene rundt og på vannpumpa, men den sitter dønn fast! Forslag her? Må også få tak i delen som sitter utenpå vannpumpa som holder vannpumpereima. Noen som vet hva denne heter? delenr?
leholtet Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 Det stemmer! takk for det! har du forslag til hvordan jeg skal få ut vannpumpa? er den festet på flere måter? eller sitter den bare jævlig hardt?
Haug530D Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Det stemmer! takk for det! har du forslag til hvordan jeg skal få ut vannpumpa? er den festet på flere måter? eller sitter den bare jævlig hardt? Skal bare sitte med 4 skruer, men den kan sitte litt ja, om du ser litt på siden av pumpen så er det sansynligvis ett ekstra hull på hvær side med gjenger i, dette er for å terse den ut, kan bare bruke de skruene som vannpumpen er festet med, altså du skrur 2 av de skruene inn i de hullene, men skru likt påp hver side. Ellers så kan du prøve å dunke på den med en plastklubbe, men vær forsiktig, for når den kommer så kommer den for å si det sånn
Robbi3 Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 Jævla vannpumpe, satt som et skudd.. Den er ute og adios nå! Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå