JIMVP Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 noen som vet? tenkte jeg skulle montere sperra på e30en min men vet ikke hvordan olje som skal på slike differ takker på forhond for svar
Yngvejos Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 Du skal bruke samme oljen som er på åpne differ. Sperreenheten er lukket med en egen oljetype inni som ikke byttes.
JIMVP Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Skrevet Juni 9, 2009 jaha.. fikk den sendt i posten å da måtte den tømmes for olje c.. men om det er som du sier så lærte jeg noe nytt
Yngvejos Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 jaha.. fikk den sendt i posten å da måtte den tømmes for olje c.. men om det er som du sier så lærte jeg noe nytt Fyll på 1,7 liter (til det renner ut av påfyllingshullet) med Castrol SAF-XO 75W-90 eller SAF-XJ 75W-140, så er du i mål.
JIMVP Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Skrevet Juni 9, 2009 jaha.. fikk den sendt i posten å da måtte den tømmes for olje c.. men om det er som du sier så lærte jeg noe nytt Fyll på 1,7 liter (til det renner ut av påfyllingshullet) med Castrol SAF-XO 75W-90 eller SAF-XJ 75W-140, så er du i mål. takk takk for den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå