Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gunnar bruker å være ganske så rask når jeg har sendt han Pm, så det er sikkert en årrsak til at han ikke har svart enda.

Lever vell ett liv utenom bimmers.no han også :)

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg ser ikke problemet med denne tråden i det hele tatt. For meg virket det soleklart at det var snakk om engangsbestilling, så virker det ganske unødvendig å stenge tråden.

Skrevet

Hvis folk synes prisen på en vare er grei, har de vel ingen rett til å klage på at den som distribuerer har litt igjen for jobben! Og prisen pr sett står vel i tråden, om jeg ikke husker feil;)

Skrevet

At tråden din har blitt fjernet er fordi vi har en policy her på Bimmers om at alle som driver butikk i en eller anne form, må betale for å annonsere her. Grunnen til at tråden din ikke ble fjernet med en gang, var at jeg så bare den ene tråden du hadde lagt ut. (Du hadde lagt en under deler-selges og en under annet-selges).

Som Oddis er inne på, så er slike saker vanskelige å håndtere. Derfor er jeg heller litt streng enn snill, da jeg tenker på de som faktisk betaler for å annonsere på Bimmers. De er nok ikke like interessert i det i lengden hvis andre aktører får annonsere som de vil.

Skrevet

Greit nok, men du sendte meg pm om beskjed om å sende pm til Gunnar, noe jeg gjorde. Etter det har jeg ikke hørt noe som helst, og nå er den borte. Kunne godt spart den de siste 2 dagene (=

Men samma..... om dere har en policy om å knuse ned på stort sett frivillig arbeide så greit....

Skrevet

Unødvendig. Her fikk medlemmene på Bimmers en mulighet til å skaffe seg billige utstillingsskilter, og Clerion tjente så og si ingenting på dette. Bra du har notert ned informasjonen, for jeg vil fortsatt ha skiltene til tross for nedleggingen av tråden :)

Totalt unødvendig.

Skrevet

Du må jo ha en liten buffer pga valutarisiko. Det er ikke sikkert du tjener på dette en gang. Det kommer helt an på dollarkursen.

Skrevet

Har ikke satt meg så mye inn i reglene her. Men dette virket ganske likt som når blinklysene fra kinnby til E28 ble bestilt. Jeg var med da og nå. Og var ikke noe tull med blinklysene, men nå har altså tråden stengt. Orker ikke dømme nord og ned heller takke deg clerion for at du orker styre med dette. Er mye styr folk bestiller ikke bare , det er spørsmål og pengemangel osv osv. Derfor er det kjipt og bli motarbeidet sånn når man prøver å være litt ok med folk.

Ha en fin dag!

T

Skrevet

Den bufferen ble alt for liten egentlig (=

Så håper det ikke går fullstendig på ræva om det går på ræva =p

Slik det er nå skal det gå omtrent akkurat.

Takk for støtten.

Bestilling sendes i morgen

Skrevet

Er for dumt at salgstråden ble stengt syns jeg..sier litt om hvor sære enkelte kan være.Men det er jo admins som startet siden,og vi bare bruker den. Så de kan ha de reglene de vil. Og vi må jo bare følge reglene.litt dumt. Men sånn er det..Regler er det over alt :)

Skrevet

Sletting av tråder i PHPbb2 blir faktisk slettet, ikke tagget. Så tråden er død.

Når dette er sagt så vil jeg si at Moderator bør ta til vett og se forskjell på gruppekjøp og organisert salg. Dette var klart et gruppekjøp (selv om det KANSKJE ikke kommer godt nok frem i tråden). Her bør moderator ta kontakt med trådstarter FØR noen form for handling da dette er meget tidkrevende for trådstarter.

Dette er helt fucked etter min mening. Jeg sponser bimmers (estimert i rene utgifter) 4128,- årlig på strøm og leie av linje, serveren har jeg fått gratis og estimerte timer for tuning og installasjon er ikke tatt med i betraktning. Men sålenge jeg er nettadmin der maskinen står per dags dato så får jeg det gratis.

R Andersen: Du får stenge meg fra forumet da jeg tydeligvis driver butikk. Litt dårlig kanskje, da jeg driver med tap. Men det er vel litt butikk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...