Gå til innhold

Autoslalåm Gardermoen onsdag 17 juni kl 17-21.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morra blir det tatt i bruk nytt tidtakningsutstyr!

Blir artig å se om vi får det til å virke. Har sittet og knotet litt med det i stua her i kveld.

Det KAN gjøres lett, men det kan også gjøres knotete. Ingen av måtene jeg har testet til nå er helt 100% :)

Det er hvertfall bra utstyr! Mulig det blir lettere når det er koblet til pc. Gleder meg til å teste det mer fremover.

Skrevet

hmm...hvor blir tidene posta på bmwccn a? skjønner meg rett å slett ikke på den siden der =P har finni noen tider der en gang før men aner ikke hvor =P

*Leite videre*

Skrevet
hmm...hvor blir tidene posta på bmwccn a? skjønner meg rett å slett ikke på den siden der =P har finni noen tider der en gang før men aner ikke hvor =P

*Leite videre*

Tidene er ikke postet ennå :)

Jeg legger de ut etter hvert. Har hatt en litt hektisk uke, så gikk rett i koma under dyna når jeg kom hjem.

Du hadde forøvrig bestetid på 1.19.23 :)

Skrevet

Her er tidene! (kun bestetider)

cbcxxrqv76dscmpirirc.png

Her er tråden på bmwccn, med bilder:

http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=531238

Jeg fikk dessverre ikke tatt noen bilder, og har heller ikke kommet med på noen... Jeg lurte jo bare rundt borte ved start/mål.

Jeg så noen ta opp film i en bil. Den kunne vært interessant å få lagt ut, så folk kan få et inntrykk av løypa!

Skrevet

1.19.23....tja den tiden skal jeg nok klare å forbedre ;)

men som first timer klager jeg ikke, hehe=)

neste gang skal jeg stille uten dobbel 12" kasse baki hvertfall, den fikk kjørt seg litt i mellom kjeglene.

Artig treff igrunn ^^

Skrevet

Den gjør nok ikke at det går fortere nei :)

(Selv om Thomas kjørte sin bestetid med Prodigy på full guffe) :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...