NeonMuffler Skrevet Juni 15, 2009 Skrevet Juni 15, 2009 jeg kommer som vanlig og titter, tar med kompis. men blir ikke noe kjøring gitt
Glenno Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 Avd Øst tar i bruk sms: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=530845 Må dere stille når det skjeer noe i øst avd da, ellers kan vi bare legge ned.
[space] Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 I morra blir det tatt i bruk nytt tidtakningsutstyr! Blir artig å se om vi får det til å virke. Har sittet og knotet litt med det i stua her i kveld. Det KAN gjøres lett, men det kan også gjøres knotete. Ingen av måtene jeg har testet til nå er helt 100% Det er hvertfall bra utstyr! Mulig det blir lettere når det er koblet til pc. Gleder meg til å teste det mer fremover.
Farrukh M Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 jeg tror jeg kommer, men hvor mye koster det hvis jeg bestemmer meg for å kjøre der og da?
[space] Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 Det koster 100,- om du er bmwccn medlem. Om du ikke er medlem koster det 150,- Bring cash
///Lasse.B Skrevet Juni 18, 2009 Skrevet Juni 18, 2009 hmm...hvor blir tidene posta på bmwccn a? skjønner meg rett å slett ikke på den siden der =P har finni noen tider der en gang før men aner ikke hvor =P *Leite videre*
[space] Skrevet Juni 18, 2009 Skrevet Juni 18, 2009 hmm...hvor blir tidene posta på bmwccn a? skjønner meg rett å slett ikke på den siden der =P har finni noen tider der en gang før men aner ikke hvor =P*Leite videre* Tidene er ikke postet ennå Jeg legger de ut etter hvert. Har hatt en litt hektisk uke, så gikk rett i koma under dyna når jeg kom hjem. Du hadde forøvrig bestetid på 1.19.23
[space] Skrevet Juni 18, 2009 Skrevet Juni 18, 2009 Her er tidene! (kun bestetider) Her er tråden på bmwccn, med bilder: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=531238 Jeg fikk dessverre ikke tatt noen bilder, og har heller ikke kommet med på noen... Jeg lurte jo bare rundt borte ved start/mål. Jeg så noen ta opp film i en bil. Den kunne vært interessant å få lagt ut, så folk kan få et inntrykk av løypa!
///Lasse.B Skrevet Juni 18, 2009 Skrevet Juni 18, 2009 1.19.23....tja den tiden skal jeg nok klare å forbedre men som first timer klager jeg ikke, hehe=) neste gang skal jeg stille uten dobbel 12" kasse baki hvertfall, den fikk kjørt seg litt i mellom kjeglene. Artig treff igrunn ^^
[space] Skrevet Juni 18, 2009 Skrevet Juni 18, 2009 Den gjør nok ikke at det går fortere nei (Selv om Thomas kjørte sin bestetid med Prodigy på full guffe)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå